To już 10 lat ukazuje się magazyn „Poznaj Renault”. Z okazji urodzin zmieniliśmy linię graficzną zgodną z nową identyfikacją wizualną koncernu Renault.
Od pierwszego numeru „Poznaj Renault” ma wiernych czytelników. Dostarczane jest bezpośrednio drogą pocztową do klientów Renault – zarówno indywidualnych, jak i instytucjonalnych, rozdawane w salonach oraz rozsyłane do przyjaciół marki. Z 60 stron magazynu można dowiedzieć się niemal o wszystkim, co dzieje się w świecie Renault.
Pismo adresowane jest nie tylko do klientów marki, ale także wszystkich sympatyków motoryzacji – stąd nakład 150 000 egzemplarzy.
„Poznaj Renault” jest jednym z najważniejszych kanałów komunikacji z klientami Renault Polska. Duża objętość i mnogość tematów i wypracowany przez lata unikalny styl magazynu, sprawia, że jest to wydawnictwo niezwykle cenione przez czytelników, a jednocześnie najbardziej charakterystyczne wydawnictwo korporacyjne w Polsce,” mówi Agata Szczech, Dyrektor Public Relations Renault Polska.
Z okazji urodzin Poznaj Renault zmienia linię graficzną na zgodną z wprowadzaną właśnie na całym świecie odświeżoną linią wizualną koncernu Renault. Nowy design magazynu nawiązuje do najnowszych trendów w projektowaniu graficznym i, podobnie jak marka Renault, wyznacza nowe standardy estetyczne.
Najnowsze komentarze