Już 5 kwietnia poznamy szczegóły planów ekspansji marek koncernu PSA. Program ma nazwę roboczą „Push to Pass”. Program zaprezentuje prezes koncernu PSA, który od dwóch lat kieruje firmą. Poprzedni program „Back in the Race” wciąż trwa, ale już od blisko roku widać jego pozytywne efekty.
W 2015 roku firma zwiększyła marżę operacyjną i zysk, po raz pierwszy od 2010 roku. Udało się również zwiększyć wydajność w fabrykach PSA. Jednak trzeba przyznać, że cele firmy zostały osiągnięte także dzięki wzrostom na rynkach światowych. Z perspektywy czasu można powiedzieć, że przywrócenie wzrostu w spółkach grupy PSA zostało zakończone. Dlatego firma ogłasza nowy plan.
Nazwa Push to pass pochodzi od sportów motorowych, których fascynatem jest prezes Tavares. Jest to mechanizm, umożliwiający krótkotrwałe zwiększenie osiągów pojazdu, co wpływa na czas wyprzedzania innego pojazdu.
Szczegóły programu nie są jeszcze znane.
Najnowsze komentarze