Renault Trucks na początku stycznia przekazało kluczyki do pierwszych 100 spośród 530 pojazdów ciężarowych „Guaranteed Made in France”, zamówionych przez Norbert Dentressangle–czołową europejską firmę transportową i logistyczną. Po przeprowadzeniu testów w rzeczywistych warunkach eksploatacji przewoźnik był pod ogromnym wrażeniem parametrów technicznych tych pojazdów. Duże znaczenie miał także fakt, że zostały one wyprodukowane we Francji i są napędzane silnikami DTI spelniającymi normę emisji spalin Euro 6. Zamówione modele to Renault Trucks D i Renault Trucks T – Międzynarodowy Samochód Ciężarowy Roku 2015.
Norbert Dentressangle, czołowy europejski dostawca usług transportowych i logistycznych, posiadający największą całkowicie własną flotę transportową w Europie, po raz kolejny dał dowód swojego zaufania do Renault Trucks, zamawiając 530 pojazdów z nowej gamy dla kilku swoich europejskich filii. W większości są to modele T, które będą wykorzystywane do realizacji przewozów regionalnych, krajowych i międzynarodowych. W zamówieniu znalazło się również 100 pojazdów dystrybucyjnych serii D.
Swojego wyboru firma Norbert Dentressangle dokonała w oparciu o wyniki kilkumiesięcznego testu pojazdów w rzeczywistych warunkach eksploatacji, a także biorąc pod uwagę fakt, że pojazdy te, jako jedyne posiadały certyfikat „Guaranteed Made in France” („wyprodukowane we Francji”, a nie tylko świadectwo pochodzenia firmy z Francji). Podczas ceremonii przekazania pojazdów, zorganizowanej w siedzibie głównej Renault Trucks w Saint-Priest, dyrektor generalny Norbert Dentressangle, tak uzasadnił swój wybór: – Dostawa nowych pojazdów Renault Trucks spełniających normę emisji spalin Euro 6 jest dla mnie okazją do przypomnienia wszystkim, że Norbert Dentressangle nieustannie inwestuje w działalność transportową. Wybór typu pojazdu ciężarowego jest dla nas kluczowy, ponieważ od tego zależy nasza zdolność zapewniania jakości naszym klientom, komfortu i bezpieczeństwa naszym kierowcom, a także poszanowania środowiska naturalnego z pomocą oszczędnych i proekologicznych silników. Ponadto, jesteśmy dumni, że będziemy mogli w wspierać w całej Europie promocję produktów opatrzonych etykietą „Guaranteed Made in France” – i produkowanych w naszym macierzystym regionie Francji.
W reakcji na te słowa Bruno Blin, prezes Renault Trucks, podkreślił: – Cieszę się, że Norbert Dentressangle, francuska firma działająca na runku międzynarodowym, docenia jakość Renault Trucks T – Międzynarodowego Samochodu Ciężarowego Roku 2015 – i wspiera francuski przemysł. Rzeczywiście, nasze pojazdy ciężarowe są produkowane we Francji, w Blainville-sur-Orne, Bourg-en-Bresse i Lyonie.
Renault Trucks:
Marka pojazdów ciężarowych Renault Trucks jest obecna w ponad 100 krajach. Pojazdy Renault Trucks są produkowane we Francji, w Blainville-sur-Orne (Calvados), Bourg-en-Bresse (Ain), Lyon (Rodan) i Limoges (Haute-Vienne).
W 2014 r. Renault Trucks otrzymało certyfikat „Guaranteed Made in France” za pojazdy gamy Renault Trucks T, C, K, D i D Wide.
W 2001 r. Renault Trucks stało się częścią Grupy Volvo. Grupa Volvo jest jednym z czołowych światowych producentów samochodów ciężarowych, autobusów, maszyn budowlanych oraz morskich i przemysłowych układów napędowych. Grupa Volvo, zatrudniająca około 110 000 pracowników, posiada fabryki w 18 krajach, a swoje produkty sprzedaje na ponad 190 rynkach. W 2013 r. Grupa osiągnęła sprzedaż o wartości 270 miliardów koron szwedzkich.
Norbert Dentressangle:
Norbert Dentressangle jest globalną firmą, działającą na rynku usług logistycznych oraz transportu drogowego, lotniczego i morskiego. Zatrudnia 43 200 pracowników i jest obecna w 25 krajach w Europie, Ameryce, Afryce i Azji. W 2013 r. obroty firmy wyniosły 4 miliardy euro, z czego 60% zostało wygenerowane poza Francją. W każdym z obszarów swojego działania Norbert Dentressangle rozwija rozwiązania charakteryzujące się wysoką wartością dodaną, a jedną z jej kluczowych wartości jest zrównoważony rozwój. Funkcję prezesa zarządu pełni Hervé Montjotin, zaś akcje firmy są uwzględniane w indeksach giełdowych CAC Small oraz CAC All Tradable.
źródło: Renault Trucks Polska
Najnowsze komentarze