Rynek nowych samochodów Zjednoczonych Emiratów Arabskich wykazuje stały wzrost. Wprowadzenie Renault do salonów Al. Masaood Automobiles, pozwoli na znaczne wzmocnienie pozycji marki w regionie, powiedział David Radvliffe, dyrektor generalny Al. Masaood. Doświadczenie firmy, długoletnia obecność na lokalnych rynkach oraz nasza pozycja, pozwalają wierzyć iż osiągniemy zakładane cele sprzedaży – dodał.
Jest to kolejna tego typu operacja prowadzona w krajach arabskich na mocy porozumienia Renault i Nissana. Firma Renault chce w ten sposób w możliwie najkrótszym czasie zaistnieć na możliwie największej ilości lokalnych rynków arabskich i zwiększyć sprzedaż swoich nowych samochodów. Przedstawiciele obu firm twierdzą, że dwie marki w jednym salonie nie powinny kanibalizować wzajemnie swojej sprzedaży. Jak będzie naprawdę, pokaże czas.
Najnowsze komentarze