„Jestem pod bardzo dużym wrażeniem tego samochodu zarówno pod względem prowadzenia, zawieszenia jak i hamulców. Kłowa skrzynia jest rewelacyjna, tylko trzeba poświecić dużo czasu, aby ją opanować i się przyzwyczaić. Więcej nie mogę powiedzieć o tym samochodzie, bo przejechałem dopiero kilkanaście kilometrów oesowych, ale różnice między nim, a Peugeotem 206 są ogromne. Przede mną wiele jeszcze nauki, aby opanować to niezwykłe autko i mam nadzieje ze temu podołam” – powiedział Ariel Piotrowski po testach, jakie zaliczył C2ką w tym tygodniu.
Wyprodukowane w ubiegłym roku C2R2 Ariela ma silnik 1.6 o mocy 185 KM rozwijanej przy 7.200 obr/min. Maksymalny moment obrotowy tej jednostki sięga 175 Nm przy 5.000 obr/min. Napęd przenoszony jest przez sekwencyjną pięciobiegową skrzynię Sadev.
Zawieszenie asfaltowe Proflex zostało przygotowane specjalnie pod ten samochód. Na szutry zakładane jest zawieszenie Citroën Sport. Za bezpieczeństwo odpowiada rozbudowana klatka chromomolibdenowa i czteropunktowe pasy Sparco. Od Sparco pochodzą również fotele oraz czterodyszowy układ gaśniczy. Całość waży około tony.
Niebawem zaprezentujemy Wam kilka zdjęć zrobionych podczas jazd testowych w tym tygodniu.
KG
Najnowsze komentarze