Internet, to dziś wielkie medium. Owszem, można tu znaleźć bardzo różne rzeczy i nie zawsze będzie to prawda, trzeba więc umieć oddzielić ziarna od plew, niemniej jednak dla myślącego użytkownika każde medium będzie miało wartość, a dla zjadacza przeżutej medialnej papki każde sensowne będzie ciężkostrawne i przynajmniej częściowo niezrozumiałe.
Jednakże w połowie drugiej dekady XXI wieku nie sposób nie dostrzegać oddziaływania Internetu na społeczności. Nic więc dziwnego, że Citroën – zawsze nowatorski w swoich poczynaniach – wpadł na ciekawy pomysł. Postanowił oddać półtorej setki swoich aut na weekendowe testy fanom i bloggerom, i to nie tylko motoryzacyjnym. Będą to ludzie piszący o modzie, projektowaniu, podróżach… Projekt zostanie przeprowadzony w trzech krajach – we Francji, Holandii i w Wielkiej Brytanii. Wybrani do testów bloggerzy (muszą się sami zgłosić do udziału w tym projekcie) opiszą swoje wrażenia w Internecie.
Po dziesięć egzemplarzy Citroëna C4 Cactus trafiło do grupy bloggerów w każdym z wymienionych krajów na weekendowe testy. To ich pierwsze doświadczenia z tym samochodem, a w ciągu weekendu mogli pojechać, dokąd chcieli. Od 8. kwietnia na stronie loveC4cactus.com dzielą się wrażeniami na temat użytkowania tych aut. Opinie okazują się zaskakująco zgodne – wszyscy podkreślają unikalny charakter Citroëna C4 Cactusa i jego emanację pozytywnymi wrażeniami.
Dodatkowo po 40 fanów z każdego z wymienionych krajów miało okazję otrzymać C4 Cactusa na weekendowe testy. Wrażenia z tych jazd przekazywane są bezpośrednio na portale społecznościowe Facebook i Twister (hashtag #loveC4cactus), można się z nimi zapoznać także na stronie loveC4cactus.com.
Uczestnicy mogą dodatkowo liczyć na nagrody o wartości rzędu 500 euro – tablety i drony.
KG; grafika i video: Citroën
Najnowsze komentarze