Najnowszy model Citroena C3 w specjalnej wersji Christmas Edition zdołał zebrać aż 15 tys. euro dla organizacji pomagającej chorym dzieciom Le Rire Médecin.
O Citroenie C3 ubranym w ogromny czerwony sweter już pisaliśmy. Model nazwany Christmas Edition powstał, aby zebrać fundusze dla organizacji Le Rire Médecin, której działalność polega na rozweselaniu dzieci w szpitalach, poprzez odwiedziny klaunów. Ponad 100 kobiet i mężczyzn z czerwonymi nosami i w o wiele za dużych butach, odwiedza rocznie we Francji ponad 90 tys. chorych dzieci. W Polsce również mamy podobną fundację, która istnieje pod nazwą Doktor Klaun.
Akcja z Citroenem polegała na zrobieniu sobie uśmiechniętego zdjęcia przed samochodem z nietypowym świątecznym atrybutem. Fotografowanie nie mogło odbyć się inaczej, niż z pomocą najnowszego wyposażenia C3, czyli kamery ConnectedCAM. Jest ona umieszczona na lusterku wstecznym i zwrócona przez przednią szybę samochodu. Każdy uśmiech, który zarejestrowała kamera, skutkował przekazaniem 2 euro dla fundacji Le Rire Médecin. Pojazd został wystawiony w salonie C_42 przy Polach Elizejskich w Paryżu.
Wygląda na to, że Citroen C3 w świątecznym ubraniu cieszył się dużą popularnością, gdyż zebrano 15 tys. euro. Daje nam to 7,5 tys. uśmiechniętych osób przed aparatem Citroena C3, ale przecież trudno się nie uśmiechnąć, gdy patrzy się na tak uroczo ubrany samochód. Akcja trwała od 19 do 26 grudnia 2016 roku. Brawo!
Najnowsze komentarze