Tylko 50 egzemplarzy limitowanej serii Citroëna C3 Xbox pojawi się na rynku. Za to do każdego dołożona będzie konsola Xbox oraz gra Forza Motorsport 5, co ucieszy zapewne bardziej dzieci, niż kierowców, ale pod choinkę prezent jak znalazł. Niestety – pod choinkę brazylijską…
Samochód ów będzie bowiem dostępny tylko w Brazylii i jest owocem wspólnego przedsięwzięcia Citroëna i Microsoftu. Od razu zresztą uprzedzę – nie żartujcie sobie z zawieszania się systemów itp., bo mam wrażenie, że problemy z systemami giganta z Redmont biorą się często po prostu z tego, że ich oprogramowanie jest bardzo popularne w skali globalnej, a wiedza informatyczna użyszkodników pozostawia wiele do życzenia, choć oni sami często są głęboko przekonani o swojej wspaniałości ;-)
Miłośnicy gier konsolowych i samego Xboxa, którzy zdecydują się na zakup egzemplarza C3 z limitowanej serii z pewnością będą zadowoleni z rocznego bezpłatnego dostępu do usługi Xbox Live, czyli możliwości grania on-line z innymi użytkownikami tejże usługi. Xbox Live daje zresztą także inne możliwości, ale nie o tym tu dziś będziemy rozprawiać.
Ciekawsze jest na pewno to, że gra Forza Motorsport 5 wzbogacona jest o Citroëny DS3 i DS4. W gruncie rzeczy więc kupując jeden samochód, dostanie się trzy Citroëny w pakiecie ;-) choć dwa jedynie wirtualne.
„To wielki zaszczyt dla naszej firmy, że ikona informatyki i technologii, Microsoft, zechciała połączyć się z nami w tym projekcie” – powiedział Francesco Abbruzzesi , dyrektor Citroën Brasil. – „C3 jest młodym samochodem zrodzonym z technologii i innowacji, które mają ścisły związek z postępem, jakże charakterystycznym dla Microsoft Xbox”.
„Jesteśmy bardzo podekscytowani tym nowym partnerstwem naszej firmy z Citroënem” – dodaje Simon Francis , dyrektor ds. sprzedaży detalicznej i marketingu Microsoft Brazylia. – „To związek dwóch silnych firm, łączący największy rynek gier z innowacyjnością, która jest znakiem rozpoznawczym samochodów Citroëna”.
System Xbox One jest rozwiązaniem godnym XXI wieku – łączy w sobie świat gier, muzyki, telewizji na żywo, filmu, sportu i aplikacji Skype.
Seria limitowana Citroëna C3 Xbox One sygnowana przez Microsoft ma czarny kolor karoserii (Noir Perla Nera), co wzbogacono o unikalne naklejki na dachu, z boku auta i na jego tyle. Nie zabraknie oczywiście numeracji egzemplarzy, a pod maską pracować będą wyłącznie 120-konne silniki VTi Flex łączone z manualnymi skrzyniami biegów.
W standardzie klienci znajdą automatyczną klimatyzację, automatyczne światła i wycieraczki, radioodtwarzacz CD Pioneer by Citroën z wejściami USB i obsługą Bluetooth®, elektrochromatyczne lusterko wewnętrzne, 16-calowe felgi ze stopów lekkich, chromowane elementy wykończenia (w tym lusterka zewnętrzne i końcówka wydechu), aluminiowe pedały i szereg innych.
Citroën C3 przeznaczany na rynki Ameryki Łacińskiej produkowany jest w Porto Real w pobliżu Rio de Janeiro. Specjaliści z brazylijskiego centrum technologicznego dostosowali auto do warunków i oczekiwań klientów z tego rejonu świata. Auto jest nowoczesnym hatchbackiem o komfortowym wnętrzu i dobrych właściwościach jezdnych.
Jednym z wyróżników jest panoramiczna przednia szyba Zenith® o wymiarach 990 mm x 1.350 mm, co daje bezprecedensowy kąt widzenia wynoszący w pionie aż 80° i zapewnia wyjątkowe doznania wzrokowe.
Warto podkreślić trzyletnią gwarancję i ciekawy program stałych cen serwisowych, co pozwala planować wydatki związane z utrzymaniem samochodu.
KG; zdjęcia: Citroën Brasil
Najnowsze komentarze