Citroën wprowadza na argentyński rynek limitowaną serię specjalną C4 Lounge 10 años. To auto powstało dla uczczenia dekady produkcji rodziny C4 i centrum produkcyjnego El Palomar.
Przez tych dziesięć lat wyprodukowano w El Palomar 250.000 egzemplarzy modelu C4. 190.000 sztuk przypadło na sedana, pozostałych 60.000 egzemplarzy, to wersja hatchback, wprowadzona do oferty w 2013 roku. A ćwierć miliona samochodów w 10 lat, to idealny moment, by wprowadzić limitowaną serię C4 Lounge 10 años. Dodajmy, że z takich unikatowych samochodów cieszyć się będzie mogło jedynie 500 nabywców.
„Rozpoczęcie produkcji Citroëna C4 w Argentynie było kamieniem milowym dla naszej marki. Pozwoliło nam to zaoferować najlepszy produkt wymagającym klientom w Argentynie. C4, to nowoczesna, konkurencyjna i unikalna konstrukcja. W 2007 roku zaoferowaliśmy sedana C4, sześć lat później dołączył do niego hatchback. Dzięki jakości prezentowanej przez C4 Lounge auto szybko stało się punktem odniesienia w segmencie pod względem technologii i jakości” – powiedział Thomas Burguete, Product Manager w Citroën Argentina.
Citroën C4 Lounge 10 años oferowany jest w całej sieci dealerskiej Citroëna w Argentynie. Do wyboru są dwie wersje silnikowe. Pierwsza, to 165-konny turbobenzynowy silnik THP łączony z 6-biegową skrzynią manualną. Druga napędzana jest 115-konnym turbodieslem HDi również łączonym z 6-biegową skrzynią manualną.
Citroën C4 Lounge 10 años oparty jest o odmianę Feel, ale został oczywiście wzbogacony o pewne elementy wyposażenia. To m.in. reflektory ksenonowe, 17-calowe felgi ze stopów lekkich, nowa tapicerka łącząca skórę z alcantarą, czy tylny spojler. Nie zabrakło też licznych tabliczek, naklejek, czy monogramów wyróżniających wersję C4 Lounge 10 años. Znajdują się one na karoserii, fotelach, desce rozdzielczej, czy dywanikach.
Ceny tej wersji zależne są od wersji silnikowej:
– C4 Lounge 10 años THP 165 KM kosztuje 486.000 peso;
– C4 Lounge 10 años HDi 115 KM kosztuje 483.500 peso.
Ceny są wyższe o 24.000 peso w stosunku do standardowej wersji C4 Lounge Feel.
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Citroën
Najnowsze komentarze