Musketier wprowadził na ulice kolejną sportową sylwetkę. Z Citroënem C5 nastał nowy czas. Można to zauważyć poprzez wspaniałą komfortową tapicerkę i wyposażenie, z którego słynie Citroën.
Dopiero po 53 latach w klasie średniej Citroën zaproponował dwa systemy zawieszenia. Często wybierane modele bazowe są teraz produkowane z zawieszeniem stalowym. Dlatego Musketier proponuje od teraz systemy zawieszenia charakterystyczne dla eleganckich limuzyn. Zawieszenie 35 milimetrów jest optymalne dla wyposażenia, ale oznacza także dobrą aerodynamikę auta. Samochód ten spełnia przy tym wszystkie wymagania jeżeli chodzi o komfort.
Bez problemu można zakładać aluminiowe obręcze kół bez względu na opcję wyposażenia i wielkość, na jaką zdecyduje się właściciel. Często wybierana jest obręcz koła „Tettsut” o wymiarach 9×20 cali i 245 mm szerokości opon – dla tego samochodu jest wprost stworzona i nadaje mu sportową sylwetkę.
Dobrze współgra z całością także sportowy układ wydechowy. Jak zwykle proponowane są klientom różne końcówki tłumika końcowego. Bo wszystko może być zrobione dla zadowolenia klienta, jak głosi dewiza firmy…
na podstawie niemieckojęzycznych materiałów Musketier
Ewa Radziejewska
Zdjęcia: Musketier
Najnowsze komentarze