Sezon letni uważamy za otwarty ;-) Z okazji nowej, optymistycznej i kolorowej pory roku Citroën zaprasza do odwiedzenia salonu ekspozycyjnego C_42 przy paryskich Polach Elizejskich. Letnia wystawa nazywa się właśnie Citroën Colors i jak zwykle warto zajrzeć na Champs-Elysées 42, by zobaczyć, co tam przygotowano.
W dalszym ciągu można skorzystać z dość stromej zjeżdżalni – ślizg trwa około 15 sekund, a w tym czasie pokonujecie różnicę wszystkich poziomów w C_42. Zabawa kosztuje 2 euro, a więc nie rujnuje kieszeni, acz ja będąc tam ostatnio jesienią nie zdecydowałem się na to przeżycie. Bałem się, że zaklinuję się w rurze ;-) A poważniej – zjeżdżalnia ma 63 metry długości i różnicę poziomów wynoszącą aż 26 metrów. Nachylenie sięga 30-33º, więc jazda jest dość ekstremalna!
Teraz w C_42 jest jeszcze coś. Przygotowano trampolinę, a swój skok można uwiecznić na fotografii! Przykładową fotkę możecie obejrzeć niżej. Taki skok wraz ze zdjęciem kosztuje 50 eurocentów, o ile zechcecie fotkę wydrukować, można więc tę kwotę odżałować ;-) Jeśli zdecydujecie się przesłać ją np. mailem, to nie poniesiecie żadnych kosztów. Ta atrakcja, jak łatwo się domyślić, nazywa się JUMP.
Są jeszcze kolejne. HEART BEAT, to coś dla kardiologów i ich pacjentów ;-) A tak naprawdę chodzi o przyłożenie dłoni do dotykowego ekranu. Efektem będzie rozświetlenie Citroëna C-Zero, w pełni elektrycznego auta produkowanego przez francuską markę.
BE HAPPY, to gra słowna, oczywiście w wersji XXI wieku, czyli interaktywna, multimedialna. Wybiera się słowo związane z radością, szczęściem, optymizmem, czyli z wartością bliską marce Citroën. Do słowa dobierany jest cytat, który można z kolei umieścić na portalu społecznościowym.
Jest jeszcze THE SPEED EXPERIENCE pozwalający na ciekawe doświadczenie związane z odczuwaniem prędkości. Coś na kształt tunelu aerodynamicznego używanego przy projektowaniu samochodów, ale przygotowanego dla ludzi. Chętni, za 2 euro, mogą się poddać próbie dźwięku, światła i… wiatru. Myślę, że tam poszedłbym z wielką ciekawością, ale nie wybieram się, niestety, w najbliższym czasie do Paryża :-(
Citroën Colors ma jednak głębszy wyraz. Barwy niebieska, zielona i różowa rozpoczynające swój bieg na naturalnej wielkości makiecie Citroëna 2CV znajdują swoje odzwierciedlenie na kolejnych poziomach. Każdej z nich przypisano inne znaczenie – odpowiednio Live, Share i Love. To trzy tematy przewodnie najnowszych modeli marki: Nowego C1, C4 Cactusa, Berlingo…
KG; zdjęcia: Citroën
Najnowsze komentarze