To wprawdzie dane za październik, ale dotarły do nas dopiero niedawno, a nowszymi jeszcze nie dysponujemy, ale i tak jest się z czego cieszyć – Citroën po dziesięciu miesiącach roku uzyskał 10,8% udziału w tunezyjskim rynku i jest liderem sprzedaży w tym północnoafrykańskim kraju, tak chętnie odwiedzanym przez turystów z Polski.
W ciągu dziesięciu miesięcy Citroën sprzedał w Tunezji 4.901 samochodów. To blisko 11-procentowy udział w tamtejszym rynku i choć dla francuskiej marki oznacza to spadek udziału w stosunku do danych za rok 2013 (wówczas Citroën wykroił dla siebie 11,4%), to w zamian marka została liderem sprzedaży! Rok 2013 dla Francuzów oznaczał drugie miejsce.
Citroën rozwija się w Tunezji dzięki różnym czynnikom:
– ofensywa produktowa – zarówno gama C (C4, C4 Picasso, C-Elysee), jak i DS (DS 3, DS 4 et DS 5) są chętnie kupowanymi samochodami przez Tunezyjczyków;
– rozwój sieci dealerskiej i serwisowej;
– największy salon marki w Afryce (28.600 m²) w El Mghira, który oferuje znakomite ceny, szybkie dostawy i świetny serwis;
– przestrzeganie wysokiej jakości usług zarówno sprzedażowych, jak i posprzedażnych;
– wysoki poziom kwalifikacji dzięki szkoleniom w centrum szkoleniowym Citroëna w Charguia.
KG
Najnowsze komentarze