Po siedmiu miesiącach bieżącego roku Citroën jest liderem na rynku nowych samochodów w Tunezji. Jego przewaga nad resztą stawki jest naprawdę imponująca. Francuska marka wykroiła dla siebie 13,94% tamtejszego rynku (samochody osobowe + lekkie pojazdy użytkowe) osiągając wzrost w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego o aż 30,94%!
Marka sygnowana szewronami sprzedała w ciągu siedmiu miesięcy br. 4.173 nowe samochody. Oznacza to, że znacząco wyprzedziła drugiego w stawce Volkswagena (3.014 aut) i trzeciego w rankingu Peugeota (2.732 samochody). Kolejne miejsca na tunezyjskim rynku zajmują Renault i Kia.
Citroën realizuje swoją strategię rozwoju opierając się m.in. na współpracy z ambasadorami marki. Aktualnie francuska marka wspiera dwójkę sportowców – lekkoatletkę Habibę Ghribi oraz Yassine’a Trabelsi uprawiającego taekwondo. Korzystając z odbywających się aktualnie w Pekinie Mistrzostw Świata w Lekkiej Atletyce Citroën wprowadza w Tunezji C4 Picasso édition Champions Citroën. Habiba Ghribi startuje w chińskich mistrzostwach, a klienci, którzy zdecydują się teraz na zakup wspomnianego samochodu otrzymają 2.000 dinarów rabatu.
KG
Najnowsze komentarze