Ukazujący się w Brazylii magazyn „Autoesporte” ocenił samochodowe strony internetowe na lokalnym rynku i uznał, że serwis Citroëna jest najlepszy. Podkreślono nowoczesność, funkcjonalność, a przy tym „lekkość” rozwiązania.
Jurorzy zwrócili uwagę, że przejrzysta i nowoczesna forma strony internetowej ułatwia znalezienie potrzebnych informacji i jednocześnie w pewien sposób przywiązuje internautę do marki czyniąc z niego potencjalnego klienta. Człowiek przeglądający serwis www i będący z tego kontaktu zadowolony z pewnością będzie skłonny także do odwiedzenia dealera.
Elementami ocenianymi przez jurorów w brazylijskim konkursie były projekt, użyteczność, szybkość ładowania się, poziom informacji, łatwość kontaktu, interakcja z mediami społecznościowymi, oferowane na stronie usługi oraz możliwości narzędzia konfiguracji samochodu. W gronie marek wyróżnionych znalazły się poza Citroënem także Chevrolet, Ford, Peugeot i Toyota.
Nagrodę odebrał w ostatni wtorek Alexander Greif, menadżer Citroën Brasil odpowiedzialny za marketing i reklamę, który przy okazji powiedział: „Jedną z zalet naszej strony jest fakt, że można ją przeglądać nie tylko na komputerach, ale też na najróżniejszych urządzeniach przenośnych, a więc niemal w każdym miejscu i w każdym czasie. Witryna dostosowuje się do urządzenia i systemu operacyjnego tak, żeby prezentować dane w sposób możliwie optymalny i szybki, zapewniając jednocześnie odpowiednią dawkę interaktywności”.
Brazylijska strona internetowa Citroëna została odświeżona w bieżącym roku. Wykorzystuje nowe technologie, zawiera dużo informacji, a przy tym jest „zorientowana na sprzedaż”, czemu trudno się przecież dziwić ;-)
KG; zdjęcia: Citroën Brasil
Najnowsze komentarze