Tegoroczny Salon Samochodowy w Paryżu był dla Citroëna okazją do kontynuowania ofensywy produktowej oraz potwierdzenia wizerunku marki, która wykorzystuje kreatywność i technologiczne rozwiązania dla poprawy komfortu i przyjemności jazdy. Cel został osiągnięty: rezerwacje na samochody wzrosły o 21% w stosunku do 2012 roku, w czasie piętnastodniowego salonu odbyło się ponad 1000 jazd próbnych, a ponad milion odwiedzających mogło przeżyć doświadczenie „feel good” na najlepszym stoisku salonu w Paryżu, wyróżnionym tym tytułem przez redakcję l’Argus.
Na stoisku Citroëna zgasły światła po bardzo udanych dwóch tygodniach, w czasie których:
– liczba odwiedzających wzrosła do 1.253.000 osób, co potwierdza zainteresowanie motoryzacją i umacnia pozycję Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Paryżu, który ma najwyższą frekwencję spośród wszystkich międzynarodowych salonów.
– stoisko Citroëna otrzymało tytuł najlepszego stoiska salonu przyznawanego przez l’Argus. Wyróżniające się swoją architekturą i atmosferą stoisko w pełni odzwierciedlało styl ekspresji Marki, który podtrzymywała ekipa 130 uśmiechniętych i pomocnych hostess i hostów. Atmosfera „feel good” stanowi kwintesencję wartości, którym hołduje Citroën. Liczne atrakcje (spotkania z projektantami, spotkania z kierowcami Citroën Racing, imprezy dla dzieci…) również przyczyniły się do pogłębienia relacji ze światem Citroëna.
– zostały zaprezentowane atrakcyjne prototypy, które wytyczają perspektywy na przyszłość:
___> C4 Cactus Airflow 2L: prototyp zasługujący na miano prawdziwego symbolu „Créative Technologie”, który wyróżnił się ze względu na swoją stylistykę, a także konkretne i efektywne rozwiązania w obliczu wyzwań przyszłości.
___> C1 Urban Ride, w świeżym i pozbawionym kompleksów stylu, który wywołał entuzjastyczną reakcję publiczności. Model zauroczył ponad 17 000 odwiedzających, którzy w głosowaniu potwierdzili, że chcieliby, aby z prototypu powstał seryjny samochód (ponad 82% uczestników głosowania). Głosowanie przeprowadzone zostało także w portalach społecznościowych – tam aż 2.700 osób zagłosowało za wprowadzeniem C1 Urban Ride do sprzedaży (90% oddanych głosów).
– liczba wstępnych zamówień wzrosła o 21% w stosunku do 2012 roku, dzięki dużemu zainteresowaniu nowościami marki Citroën: C4 Picasso, C4 Cactus i Nowym C1 ( w przypadku tego modelu aż 27% stanowiła wersja Airscape z odsuwanym dachem). Przyjęto łącznie 2.800 rezerwacji (nie licząc modeli DS), które zostały przekazane do sieci Citroëna w celu przygotowania zamówień.
– w czasie salonu odbyło się ponad 1.000 jazd próbnych w centrum jazd próbnych zlokalizowanym nieopodal stoiska. Jazdy próbne potwierdziły wiarygodność obietnicy samochodów komfortowych i łatwych w użytkowaniu. Największym powodzeniem cieszyły się modele C4 Cactus, C4 Picasso oraz Nowy C1.
Linda Jackson, Dyrektor Generalna Citroëna: „Z okazji międzynarodowego salonu samochodowego w Paryżu możemy z dumą stwierdzić, że udało się nam zaoferować ponad milionowi odwiedzających moment „feel good” na stoisku Citroëna, dzięki panującej tam atmosferze, naszym ambasadorom i naszym samochodom. Liczba rezerwacji, która wzrosła o ponad 20% w stosunku do 2012 roku oraz tytuł „najlepszego stoiska” świadczą o sukcesie edycji 2014 dla naszej marki”.
FEEL GOOD nie kończy się wraz z Międzynarodowym Salonem Samochodowym. Można go doświadczyć, odwiedzając sztandarowy salon marki C_42 na Polach Elizejskich w Paryżu.
Citroën na Salonie Samochodowym w Paryżu: cel osiągnięty
źródło: Citroën Polska
Najnowsze komentarze