Po kampanii reklamowej zatytułowanej „Citroën Inspired by You” i zaprezentowanej podczas salonu samochodowego w Paryżu w 2016 r., slogan „INSPIRED BY YOU”* staje się nową dewizą marki Citroën. Hasło będzie promowane na stoisku Citroëna podczas tegorocznego Salonu we Frankfurcie.
Citroën nieustannie opracowuje i udostępnia klientom na szeroką skalę innowacyjne rozwiązania ułatwiające codzienne korzystanie z samochodu. Modele marki począwszy od Traction Avant po 2 CV, od Type H po Berlingo, od Méhari po E-MEHARI, od vanów Picasso po crossovery Aircross, ewoluują wraz ze zmianami w społeczeństwie. Citroën to marka popularna w szlachetnym znaczeniu tego słowa, dla której podstawową inspiracją jest człowiek i jego styl życia.
Marka pozycjonuje się w samym centrum oferty samochodowej na rynku i bardziej niż kiedykolwiek kładzie nacisk na swój charakter „people minded brand”. To podejście doskonale wyraża nowe hasło marki INSPIRED BY YOU*, które będzie obowiązywać na całym świecie.
Nowe hasło idealnie wpisuje się w kampanię reklamową marki Citroën Inspired By You zaprezentowaną na Salonie Samochodowym w Paryżu w 2016 roku. Kampania ta została wprowadzona również na rynkach zagranicznych, w tym w Ameryce Łacińskiej i Chinach, gdzie została wyemitowana w pierwszym półroczu 2017. Nowe hasło, które wyraża nową dynamikę marki INSPIRED BY YOU zastąpi poprzednie hasło „CRÉATIVE TECHNOLOGIE” z 2009 roku. Nowe hasło zostanie zaprezentowane podczas tegorocznego Salonu we Frankfurcie.
INSPIRED BY YOU to więcej niż hasło. To prawdziwe credo, które wyraża wyjątkowy charakter rozwiązań oferowanych klientom przez Citroëna na wielu poziomach:
- produktowym: wzorem Nowego C3 czy crossoverów C3 Aircross i C5 Aircross. Nowe modele, które wprowadzają w swoich segmentach prawdziwy powiew świeżości z korzyścią dla komfortu użytkowników.
- technologicznym: jak np.ConnectedCAM CitroënTM, osłony Airbumps® czy Progressive Hydraulic CushionsTM (zawieszenie z progresywnymi ogranicznikami hydraulicznymi opracowane w ramach programu ‘Citroën Advanced Comfort’).
- usługowym: jak chociażby nowe usługi w zakresie mobilności Citroën Rent&Smile czy Citroën Earn&Drive, a także mobilne usługi MyCITROËN i Scan MyCITROËN.
- obsługi i relacji z klientem: warto tu wspomnieć o forum Citroën Advisor, gdzie klienci mogą wyrazić swoją opinię o produktach i usługach marki czy też nowej koncepcji miejskiego punktu sprzedaży ‘La Maison Citroën’.
To tylko kilka przykładów zmian marki Citroën w duchu nowego hasła INSPIRED BY YOU, które jest prawdziwe dla całego „ekosystemu” marki.
* INSPIRED BY YOU: „inspirowany tobą”. Nowe hasło będzie obowiązywało w wersji angielskojęzycznej poza rynkami, na których angielski nie jest powszechnie używany (np. w Chinach), gdzie będzie tłumaczone na lokalne języki.
Marka CITROËN
Citroën jest od 1919 roku producentem samochodów, wyróżniającym się kreatywnością i śmiałą wizją. Samochody marki charakteryzuje unikatowy styl, zastosowanie najnowszych technologii i komfort jazdy. Citroën tworzy samochody wsłuchując się w potrzeby użytkowników („people minded”) dzięki czemu oferuje samochody stanowiące odpowiedź na wymagania kolejnych epok. Marka dba również o relacje ze swoimi klientami, zwłaszcza dzięki stronie internetowej z opiniami klientów CITROËN ADVISOR, czy ofercie wynajmu samochodów (Citroën Rent&Smile, Earn&Drive, itd.).
Dziś Citroën należy do czołowych producentów samochodów na świecie. Citroën to 10 tysięcy punktów sprzedaży i obsługi posprzedażnej w niemal 80 krajach i ponad 1,1 miliona samochodów sprzedanych w 2016 roku.
Citroën zdobył 8 tytułów mistrza świata WRC konstruktorów oraz po raz trzeci tytuł mistrza świata konstruktorów WTCC FIA w 2016 roku.
źródło: Citroën Polska
Najnowsze komentarze