W ciągu pięciu lat Citroën potroił swoją sprzedaż w Rosji. Ostatnie wieści z tego kraju mówią o tym, że model C1 został uznany najoszczędniejszym samochodem w największym państwie świata, a modele DS4 i DS5 zdobyły nagrody za design podczas konkursu Klaxon d’Or.
Od roku 2008 Citroën niemal potroił sprzedaż nowych aut w Rosji osiągając w roku ubiegłym poziom 32.859 egzemplarzy. Dynamika sprzedaży marki sygnowanej szewronami rośnie prawie dwukrotnie szybciej, niż tamtejszy rynek (19% wobec 10%).
W sukcesie tym udział ma także gama DS. Wprowadzone w roku ubiegłym do rosyjskich salonów modele DS4 i DS5 stanowią już 10% sprzedaży marki na rynku rosyjskim. Modele te uznano przez pismo „Klaxon” najciekawszymi designersko samochodami ubiegłego roku.
Z kolei Citroën C1 został uznany najoszczędniejszym samochodem ze średnim spalaniem (w cyklu mieszanym) wynoszącym 5,3 litra / 100 km.
Citroen
KG; zdjęcie: Citroën
Najnowsze komentarze