Skąd się biorą dzieci? Czy klasyczna „wpadka” jest jeszcze możliwa w takim kraju, jak Francja? I jaki jest najlepszy sposób na upakowanie rodziny do samochodu? To wszystko wyjaśnia krótki film reklamowy z nowej akcji promocyjnej Citroëna. Jak zwykle stworzony w zabawnej, przyjemnej konwencji. To się chce oglądać!
Od chwili wprowadzenia na rynek w drugiej połowie 2013 roku Citroën sprzedał już ponad 208.000 egzemplarzy modelu C4 Picasso. To samochód zaprojektowany z myślą o całej rodzinie, który łączy w sobie zarówno styl, jak i niecodzienny w motoryzacji komfort. A do tego wykorzystuje najnowsze technologie napędowe – wydajne i oszczędne – w postaci znakomitych silników BlueHDi oraz PureTech. Wyposażenie też niczego sobie – na pokładzie C4 Picasso znaleźć można całą masę użytecznych technologii.
Nowa reklama, którą możecie obejrzeć poniżej, wychwala wartości rodzinne. Popatrzcie, jak łatwo i szybko można się dorobić rodziny ;-) I jakie fajnie aniołki siedzą na tylnych fotelach! Pięcioosobowa rodzinka podróżuje wygodnie i przyjemnie w niebanalnym samochodzie. Obraz szczęśliwości, jak w dawnych reklamach OFE, tyle że o wiele bardziej realny ;-)
KG; media: Citroën
Najnowsze komentarze