Kwiecień i maj w salonach Renault upłyną pod znakiem Clio. Akcja pod nazwą Clio Days ma na celu zaprezentowanie pełnej oferty modelu, bogatej i odświeżonej rodziny samochodów Clio, które zostały dostosowane do potrzeb każdego klienta.
Clio to nie tylko Clio hatchback, ale również Clio Grandtour (kombi), Clio Societe (Van) czy sportowe Clio GT oraz Clio RS. Są to samochody o atrakcyjnym designie, bogatym wyposażeniu i dynamicznych oraz ekonomicznych silnikach.
Klienci, którzy odwiedzą salony i zamówią Clio w okresie akcji Clio Days będą mogli wygrać weekend sportowych emocji w Budapeszcie podczas zawodów World Series by Renault na torze F1 Hungaroring w strefie VIP.
Głównym przekazem rozpoczynającej się w połowie kwietnia akcji jest hasło Mamy Clio dla każdego! Celem jest zaprezentowanie pełnej oferty modelu Clio. Bez względu na to, czy będzie to osoba szukająca samochodu typu hatchback, rodzina, dla której ważny jest samochód z dużym bagażnikiem, firma poszukująca ładownego samochodu typu Van czy pasjonaci samochodów sportowych, każdy znajdzie model odpowiedni dla siebie. Nowością w ofercie jest atrakcyjna wersja Clio Alize z bezpłatną klimatyzacją i multimedialnym ekranem dotykowym z radioodtwarzaczem – w cenie już od 43.900 zł. Dla klientów poszukujących wyposażenia na najwyższym poziomie została wprowadzona elegancka seria Limited z klimatyzacją, systemem multimedialnym MediaNav z nawigacją, radioodtwarzaczem z Bluetooth® i atrakcyjnymi elementami wykończenia – w cenie już od 46.900 zł. W salonach Renault będzie można zobaczyć i przetestować różne modele Clio.
Modele Clio zapewniają wszystkie atrybuty aut klasy wyższej. Mogą być wyposażone np. w kartę Renault hands free czy innowacyjny multimedialny system Renault R-link z 7-calowym ekranem dotykowym, nawigację TomTom®, radioodtwarzacz z przestrzennym
dźwiękiem 3D Sound by Arkamys®, Bluetoth®, złącze USB i jack oraz dostępem do usług interaktywnych.
Akcja Clio Days będzie wsparta kampanią reklamową, której hasło brzmi Mamy Clio dla każdego! Kampania rozpoczęła się 15. kwietnia, a zakończy 31. maja br. Ogólnopolska kampania reklamowa obejmie telewizję, prasę, radio, internet i media społecznościowe. Równocześnie będzie prowadzona komunikacja do klientów firmowych obejmująca prasę flotową.
źródło: Renault Polska
Najnowsze komentarze