Po Nowym Loganie, Nowym Sandero i Sandero Stepway, Dacia uzupełnia swoją ofertę wprowadzając Nowego Logana MCV, maxi-kombi za minicenę, oraz serię limitowaną Duster Aventure1 – praktyczne terenowe auto, które nie przejedzie niezauważone.
Nowa Dacia Logan MCV
Kombi Logan MCV, wprowadzone w 2006 roku, sprzedało się w ilości niemal 340 tys. sztuk w około 40 krajach. Dacia, umocniona tym sukcesem, po odnowieniu trzech innych modeli: Logana, Sandero i Sandero Stepway, uzupełnia swoją ofertę o Nowego Logana MCV.
Tak jak Nowy Logan i Nowe Sandero, Nowy Logan MCV zwraca uwagę nowoczesną, stylistyką zewnętrzną i atrakcyjnym designem wnętrza. Design zewnętrzny Nowego Logana MCV jest w 100% typowy dla kombi. Praktyczny i funkcjonalny, Nowy Logan MCV zapewnia dzięki swoim wymiarom dużą ilość miejsca w kabinie, 5 pełnowymiarowych miejsc i obszerny bagażnik o pojemności 573 litrów. Nowa Dacia Logan MCV nie uznaje kompromisów!
Oferuje jeszcze lepsze parametry użytkowe za niezmienioną na większości rynków cenę. Już pierwszy poziom wyposażenia zapewnia komfort, bezpieczeństwo i praktyczne rozwiązania dzięki ESC, wspomaganiu układu kierowniczego, bocznym poduszkom powietrznym (w krajach, w których jest sprzedawana wersja spełniająca normy Euro5) i tylnej kanapie składanej, z oparciem dzielonym w układzie 1/3-2/3 (dostępnej we wszystkich krajach).
To nowoczesne auto oferuje najnowsze wyposażenie: system multimedialny MEDIA NAV, ogranicznik-regulator prędkości, system wspomagania parkowania tyłem i tryb ECO. Jest również niezwykle ekonomiczne w eksploatacji za sprawą nowych silników – benzynowej jednostki TCe 90 i silnika wysokoprężnego – które zapewniają większą przyjemność jazdy przy znacznie obniżonym zużyciu paliwa i emisji CO2. Zamówienia na Nową Dacię Logan MCV będzie można składać w Polsce od końca kwietnia 2013 r.
Seria limitowana Duster Aventure1
Seria limitowana Duster Aventure zwraca uwagę oryginalną stylistyką, która podkreśla terenowe możliwości Dacii Duster. Wyposażony belkę na dachu z dwoma reflektorami, system nawigacji Garmin z topograficznymi mapami i gumowe dywaniki, Duster Aventure1 z pewnością przyciągnie kierowców marzących o dłuższej ucieczce od codzienności. Specjalne, duże naklejki na nadwoziu dodają mu wyrazistości. Ten sam wzór powtarza się na tapicerce siedzeń. Oferowany w dwóch kolorach nadwozia – Biel Alpejska i Czarna Perła – Duster Aventure1 rzuca się w oczy i wyłamuje z utartych schematów!
Nowa wersja posiada wszystkie atrybuty, które przyczyniły się do sukcesu Dustera – styl, przestronne wnętrze, właściwości terenowe – a jednocześnie ma więcej charakteru przy utrzymaniu bardzo atrakcyjnej ceny.
Seria limitowana Dacia Duster Aventure1 zostanie wprowadzona do sprzedaży w ponad 16 krajach począwszy od kwietnia br. Polskie salony Dacii będą przyjmować zamówienia na tę serię limitowaną już od początku kwietnia.
Dzięki niskim kosztom eksploatacji i 3-letniej gwarancji (lub do 100 tys. km), samochody Dacii, cieszą się uznaniem ze względu na swoją niezawodność i stanowią bardziej niż kiedykolwiek idealną ofertę dla świadomych swoich potrzeb kierowców.
Wprowadzając Nowego Logana MCV i Dustera Aventure1 Dacia kontynuuje realizację swojej strategii podważającej dotychczasowe kanony motoryzacji. Strategia ta łączy prostotę z doskonałymi parametrami użytkowymi – oba modele oferują bogatsze wyposażenie i bardzo udany design za typową dla Dacii cenę. O słuszności tej strategii najlepiej świadczy ponad 2,3 mln nabywców aut Dacii – Arnaud Debœuf – dyrektor Programu Entry
NOWA DACIA LOGAN MCV: NOWOCZESNE I FUNKCJONALNE KOMBI
Pełna oferta modeli
Dacia uzupełnia swoją gamę rodzinnych samochodów o Nowego Logana MCV – mega pojemne kombi za minicenę.
Po Lodgy – vanie dostępnym w konfiguracji 5- i 7-osobowej – i Dokkerze – 5-osobowym kombivanie przeznaczonym zarówno dla klientów indywidualnych, jak i prowadzących działalność gospodarczą – ofertę marki uzupełni Nowy Logan MCV, w pełni zasługujący na miano pojemnego samochodu. Te przestronne i oferujące dużą ilość miejsca, 5-miejscowe kombi jest przeznaczone dla klientów szukających pojemnych samochodów – zarówno jeśli chodzi o ilość miejsca na bagaż jak i dla pasażerów – komfortowych i praktycznych, na co dzień i na weekendowe czy wakacyjne wypady.
A do tego o niskim zużyciu paliwa (na przykład 3,8 l/100 km dla silników wysokoprężnych).
Dzięki atrakcyjnemu designowi i nowocześniejszym parametrom użytkowym Nowy Logan MCV wzmocni najnowszą generację aut Dacii.
Solidny i atrakcyjny design
Nowy Logan MCV posiada typową dla nowych aut marki stylistykę, budzącą wrażenie solidności i mocy.
Atrakcyjny i energetyczny design nadwozia
Pokaźne wymiary – 4,49 m długości i bagażnik o pojemności 573 litrów zapewniają rekordową ilość miejsca i pojemność bagażową – o 430 mm więcej niż w Nowym Sandero oraz możliwość przewożenia przedmiotów o długości do 2,7 m. Nowy Logan MCV ma przy tym klasę.
Nowy Logan MCV zyskał na dynamice, zwłaszcza dzięki pochylonej tylnej szybie, ale również dzięki dopracowanej linii bocznej, która pojawiła się w modelach Lodgy i Duster. Dzięki nowemu designowi Nowy Logan MCV bardziej kojarzy się ze światem samochodów osobowych, nie rezygnując jednocześnie z przestronnego wnętrza. Jest w nim mnóstwo miejsca i to widać. – David Durand – dyrektor designu gamy Entry
Nowy Logan MCV zwraca uwagę nową, dynamiczną stylistyką nadwozia, podkreśloną m.in. relingami dachowymi.
Zastosowanie czarnych elementów pod tylnymi światłami potęguje wrażenie solidności i podkreśla pojemność samochodu.
Przestronne, funkcjonalne i praktyczne wnętrze
Oprócz solidności widocznej w liniach nadwozia we wnętrzu uderza zdecydowanie wyższa jakość wykończenia, spójna stylistycznie z wyglądem zewnętrznym.
Szczególną uwagę poświęcono zapewnieniu odpowiedniej ilości miejsca we wnętrzu Nowego Logana MCV.
Miejsce kierowcy zapewnia wygodną pozycję ciała dzięki regulacji wysokości fotela kierowcy i kierownicy (w zależności od wersji). Ergonomię zwiększają praktyczne rozwiązania i łatwość użytkowania samochodu – wszystkie elementy sterujące są umieszczone w bezpośredniej bliskości kierownicy lub wręcz na niej i są łatwo dostępne dla kierowcy.
Wnętrze zostało starannie zaprojektowane w sposób ułatwiający korzystanie z samochodu – z licznymi praktycznymi i łatwo dostępnymi schowkami, takimi jak kieszenie w przednichi tylnych drzwiach, kieszenie w oparciach przednich foteli czy schowek w górnej części deski rozdzielczej o łącznej pojemności 16 litrów. Warto też podkreślić, że przesłona części bagażowej (dostępna w zależności od wersji) posiada sztywną półkę, która również może służyć za dodatkowe miejsce na rzeczy.
Tylna kanapa składana z oparciem dzielonym w układzie 1/3 – 2/3, dostępna w standardzie, jest bardzo intuicyjna w obsłudze i oferuje szerokie możliwości zmiany konfiguracji wnętrza.
Jeszcze lepsze parametry użytkowe za tę samą cenę
Dacia nie rezygnuje ze swojej filozofii – nowe elementy wyposażenia, które pojawiły się w Dacii Lodgy i Dokker, są funkcjonalne, proste i w 100% przydatne. Jest w nie również wyposażony Nowy Logan MCV.
– Media Nav – kompletny system multimedialny (w zależności od wersji). Jest prosty i łatwy w obsłudze. Duży ekran dotykowy o przekątnej 7 cali (18 cm) oraz menu umożliwiają łatwy dostęp do różnych funkcji, obejmujących telefoniczny zestaw głośnomówiący Bluetooth® i system nawigacji z funkcją wyświetlania 2D i 3D (Birdview). Przenośne urządzenia audio można podłączyć do gniazda USB lub jack, umieszczonych w panelu radia. Całość uzupełnia pilot do sterowania przy kierownicy.
– lub Dacia Plug&Radio, multimedialny system, który ma wszystko co niezbędne. Jest on wyposażony w ekran idealnie wbudowany w konsolę centralną i wystarczająco duży, żeby umożliwić wyświetlanie informacji w trzech liniach. Dacia Plug&Radio obejmuje radioodtwarzacz CD kompatybilny z formatem MP3, technologię Bluetooth® i umieszczone w panelu czołowym gniazda USB i jack. Całość uzupełnia pilot do sterowania przy kierownicy.
– Regulator i ogranicznik prędkości (w zależności od wersji): obie funkcje oraz zadaną prędkość można wprowadzać za pomocą przycisków na kierownicy.
– Wspomaganie parkowania tyłem (w zależności od poziomu wyposażenia): umieszczone w tylnym zderzaku czujniki generują sygnały dźwiękowe, informujące kierowcę o zbliżaniu się samochodu do przeszkody.
– wspomaganie układu kierowniczego, dostępne w standardzie już od pierwszego poziomu wyposażenia (Euro5), zapewni wszystkim komfort i przyjemność prowadzenia.
Odnowiona oferta silników zapewniająca lepszy stosunek oszczędności paliwa do osiągów
Podobnie jak w przypadku Nowego Logana i Nowego Sandero, dostępne są dwa silniki benzynowe: uniwersalna i ekonomiczna, zarówno jeśli chodzi o cenę zakupu jak i koszty eksploatacji, jednostka 1.2 16V 75 oraz najnowszy, 3-cylindrowy, turbodoładowany silnik benzynowy TCe 90, symbol konstrukcyjnych umiejętności Grupy Renault. Waży on o 15 kg mniej od innych silników o porównywalnej mocy. Przyspieszenia przy ruszaniu z miejsca i na kolejnych biegach są płynne i dynamiczne. Pozwala połączyć przyjemność prowadzenia z oszczędnym zużyciem paliwa (5 l / 100 km) i obniżoną emisją CO2 (116 g/km)2.
Niezużywający wiele energii i wyróżniający się rekordową pojemnością bagażnika (573 litry) Nowy Logan MCV oferuje najlepszy stosunek zużycia paliwa do pojemności w tej kategorii aut.
Jest to najlepsza oferta dla klientów, którzy potrzebują dużych możliwości przewozowych przy utrzymaniu niskich kosztów paliwa.
Oferta silników wysokoprężnych, koncentruje się ona na silniku 1.5 dCi, dostępnym w wersji o mocy 66 kW (90 KM) lub 55 kW (75 KM – Euro5).
Już obecnie powszechnie doceniany za swoją niezawodność, wysokie osiągi i zmniejszone oddziaływanie na środowisko silnik 1.5 dCi, bestseller Grupy Renault, został dodatkowo zoptymalizowany. Większa przyjemność prowadzenia wynika zwłaszcza z płynniejszych i dynamiczniejszych przyspieszeń. Równocześnie jest on jednym z najoszczędniejszych silników w swoim segmencie (3,8 l/100km) i o obniżonym oddziaływaniu na środowisko (99g/km).
Ponadto Dacia kontynuuje promowanie LPG jako ekonomicznego źródła napędu, alternatywnego względem silników wysokoprężnych. W niektórych krajach silnik 1.2 16V 75 jest dostępny w wersji dwupaliwowej (benzyna/LPG), o niższych kosztach użytkowania i niższej emisji CO2 (120 g/km[1]w trybie LGP).
Podobnie jak w przypadku wszystkich modeli LPG Dacii, kierowca ma wybór między zasilaniem benzyną lub gazem, a przełączenie z jednego paliwa na drugie jest bardzo proste. Dzięki bardzo niskiej cenie, poniżej 1 euro/litr, zasilanie LPG jest znacznie bardziej atrakcyjne finansowo niż benzyna.
Niemal 10% sprzedawanych samochodów Dacii stanowią wersje LPG produkowane w Pitesti. Dacia potwierdza w ten sposób swoje dążenie do proponowania konkurencyjnych cenowo technologii o wysokiej sprawności energetycznej.
Obniżanie zużycia paliwa dzięki trybowi Eco
Nowa funkcja tryb Eco (dostępna zależnie od silnika) umożliwia kierowcy przejście w dowolnym momencie do optymalizacji zużycia paliwa.
Po włączeniu trybu Eco adaptuje pewne parametry pracy silnika i poziomu komfortu cieplnego, ale w stopniu akceptowalnym przez kierowcę i pasażerów.
Funkcja ta umożliwia uzyskanie korzyści w postaci obniżenia zużycia paliwa i emisji CO2, które w zależności od warunków drogowych i stylu prowadzenia auta mogą sięgać nawet 10%.
Zakup Dacii to jak zawsze mądry wybór. W przypadku Nowej Dacii Logan MCV stosunek oszczędności kosztów zakupu i użytkowania do osiągów jest jeszcze bardziej korzystny, a stosunek ceny do przestronności pozostaje niezrównany.
Bezpieczeństwo – bezwzględny wymóg
Podobnie jak Nowy Logan i Sandero, również Nowy Logan MCV zapewnia wyższy poziom bezpieczeństwa użytkowników.
Bezpieczeństwo czynne
Układ dynamicznej kontroli toru jazdy (ESC) pojawia się w standardzie już w podstawowych poziomach wyposażenia (wersja Euro 5), zgodnie z obowiązującymi na terenie Europy przepisami. Zapewnia on stabilność auta nawet w najtrudniejszych sytuacjach drogowych, takich jak omijanie przeszkód, utrata przyczepności na zakręcie czy jazda po śliskiej nawierzchni.
Montowany w nowych modelach Dacii system ABS jest oferowany wraz z układem wspomagania nagłego hamowania. W przypadku gwałtownego hamowania układ wspomagania nagłego hamowania steruje układem hydraulicznym od pierwszej chwili hamowania, zwiększając w nim ciśnienie do maksimum aż do osiągnięcia progu zadziałania systemu ABS.
Bezpieczeństwo bierne
Aby zapewnić maksymalną ochronę użytkowników, Nowego Logana MCV wyposażono już od pierwszego poziomu wyposażenia wersji Euro 5 w czołowe poduszki powietrzne kierowcy i pasażera, jak również w boczne poduszki powietrzne z przodu.
W razie niezapięcia pasów bezpieczeństwa kierowca i pasażer są o tym powiadamiani ostrzegawczym sygnałem świetlnym i dźwiękowym (we wszystkich wersjach sprzedawanych w Europie).
Boczne miejsca z tyłu są wyposażone w system mocowania fotelików dziecięcych Isofix. System ten ułatwia w pełni bezpieczne mocowanie fotelików niemowlęcych i dziecięcych.
Nadwozie posiada szereg wzmocnionych stref kontrolowanego zgniotu.
Przedni zderzak i strefę pokrywy komory silnika zaprojektowano – pod kątem kształtu, sztywności i grubości – w taki sposób, aby umożliwić skuteczniejsze pochłanianie energii zderzenia, a w szczególności ochronę pieszych podczas zderzenia z przodem pojazdu.
DACIA DUSTER AVENTURE1 – TERENOWE AUTO, KTÓRE NIE PRZEJEDZIE NIEZAUWAŻONE
Dzięki muskularnemu i solidnemu designowi Duster zdobył serca klientów szukających zarazem wytrzymałego i atrakcyjnego SUV-a. Seria limitowana Duster Aventure1 posiada jeszcze więcej outdoorowych atrybutów, podnoszących jej atrakcyjność i przydatność. Z pewnością przyciągnie uwagę kierowców, którzy mają ochotę przedłużyć chwile ucieczki od codzienności.
Design podkreślający outdoorowy charakter auta poprzez wyposażenie zewnętrzne…
Auto jest wyposażone w wyróżniające je, choć nieostentacyjne, outdoorowe elementy zapewniające oryginalny wygląd: belkę na dachu z 2 reflektorami, osłony przedniej i tylnej części podwozia, czarne obudowy reflektorów, czerwone strzałki wskazujące na umiejscowienie zaczepów do holowania i miejsca, w których można umieścić podnośnik, a także chlapacze z logo Dustera. Naklejki na nadwoziu dodają mu klasy i przypominają z dumą o wyścigach samochodowych, w których Duster święcił sukcesy.
Nowa seria limitowana, opracowana na bazie wersji Ambiance, będzie dostępna w dwóch kolorach nadwozia: Biel Alpejska i Czarna Perła.
Osłona chłodnicy jest polakierowana na błyszczący, czarny kolor, podobnie jak obudowy lusterek bocznych i stalowe 16” felgi. Nie zapominając o dodatkowo przyciemnianych szybach dodających klasy i zapewniających ochronę (przed promieniami UV, stłuczeniem szyby, oślepieniem przez promienie słoneczne i przed nagrzewaniem wnętrza).
… i wyposażenie wnętrza
Wnętrze auta jak zawsze cechuje duża ilość miejsca i komfort, co przyczyniło się do sukcesu tego modelu. Na kierowcę czeka tapicerka z białymi przeszyciami i fotele ze wzorem kompasu, oznakowane nazwą modelu. Centralna konsola, polakierowana na czarny, błyszczący kolor, jest spójna stylistycznie z designem zewnętrznym. Na obramowaniach nawiewów, wstawce w kierownicy i uchwytach do zamykania drzwi pojawia się biały lakier odwołujący się do kolorystyki tej serii limitowanej.
Outdoorowe funkcjonalności
Duster Aventure1 ― SUV z napędem 4×2 jest również dostępny w wersji 4×4. Duster Aventure1 jest wyposażony w częściowo wbudowany w deskę rozdzielczą system GPS Garmin 4. Ten przenośny system GPS o solidnej i szczelnej obudowie dysponuje mapami drogowymi 45 krajów europejskich z nieodpłatnymi aktualizacjami do końca użytkowania systemu oraz mapą topograficzną, która będzie cenną pomocą podczas wycieczek. Nowa seria limitowana jest efektem drugiego etapu rozpoczętej w 2012 roku współpracy z firmą Garmin, po pierwszej serii limitowanej Garmin, zaprezentowanej na salonie samochodowym w Paryżu.
Duster Aventure1 jest wyposażony w światła przeciwmgłowe i zdejmowaną belkę z reflektorami umieszczoną na dachu na dachu, zapewniającą lepszą widoczność w każdych warunkach.
Outodoorowe atrybuty są również obecne we wnętrzu auta, które jest wyposażone w gumowe dywaniki w kabinie i w bagażniku, które dzięki łatwości utrzymania ich w czystości stanowią dodatkową zachętę do wyruszenia na spotkanie przygody.
DACIA DUSTER UJARZMI KAŻDĄ DROGĘ
Rajd Aïcha des Gazelles W 2010 roku Dacia Duster zwyciężyła w rajdzie na orientację, w którym udział biorą wyłącznie kobiety – w Rajdzie Aïcha des Gazelles. W kolejnym roku „Gazele” powróciły z drugą, trzecią i czwartą lokatą w kategorii SUV-ów. W kategorii crossoverów zajęły drugie miejsce w klasyfikacji generalnej. Zdobyły również nagrodę Logica za ekojazdę, przyznawaną ekipie, która zużyła najmniejszą ilość paliwa. W 2012 roku Dacie Duster dokonały cudów – zajęły wszystkie miejsca na podium w kategorii SUV-ów. |
PODSTAWOWE ZALETY DACII: FUNKCJONALNOŚĆ, NIEZAWODNOŚĆ I PROSTOTA DLA ŚWIADOMYCH SWOICH POTRZEB KLIENTÓW
Dacia proponuje nowy sposób „konsumpcji samochodowej”, rewolucjonizujący przyjęte zasady. Klienci dysponujący ograniczonym budżetem nie muszą już zadowalać się używanymi samochodami.
Kupując Dacię – nabywasz auto słynące ze swojej niezawodności i łatwości obsługi.
Strategia Dacii została nagrodzona w grudniu 2012 roku – marce przyznano Puchar za Strategię czasopisma Automobile Magazine w uznaniu dla dynamiki rozwoju marki i wprowadzania nowych modeli po niezmiennie atrakcyjnych cenach.
Uznana niezawodność
Wymagania i know-how Grupy Renault
Dacia korzysta z bogatego know-how Grupy Renault w zakresie zapewniania jakości oraz stosuje wyśrubowane procesy i standardy wprowadzone przez Alians Renault Nissan.
Nowa Dacia Logan MCV i seria limitowana Dacia Duster Aventure1będą produkowane w zakładzie w Pitesti, w Rumunii.
Podobnie jak wszystkie zakłady Grupy, fabryka w Pitesti stosuje SPR (System Produkcji Renault). System ten, działający we wszystkich zakładach produkcyjnych Grupy Renault, pozwala spełnić naczelny wymóg, jakim jest zapewnienie wysokiej jakości produkowanych samochodów.
Dacia zdobywa również rosnące uznanie dzięki niezawodności silników Aliansu, sprawdzonych w modelach Renault i Nissana. Na przykład 1.5 dCi, najlepiej sprzedający się silnik Aliansu (1,2 miliona egzemplarzy w 2011 roku), jest montowany w modelach Dacii.
Trwale niezawodne samochody
Podobnie jak modele Renault, również modele Dacii są testowane w najbardziej skrajnych warunkach. Oprócz standardowych testów na stanowiskach badawczych, Grupa Renault poddaje nowe modele aut skrajnie surowym testom w warunkach rzeczywistych: na przykład 1,9 miliona kilometrów testów w przypadku Dacii Lodgy!
Dacia zajęła 1. miejsce w rankingu najbardziej niezawodnych marek w 2012 roku (w badaniu Unii Konsumentów w 5 krajach europejskich: Francja, Hiszpania, Portugalia, Belgia i Włochy).
Sprawdzona jakość
Dacia może poszczycić się doskonałymi wynikami w zakresie jakości, dzięki którym zyskuje zaufanie klientów.
Ponadto według najnowszych wyników z 2012 roku opublikowanych przez ADAC – czołowy automobilklub w Europie – jakość samochodów Dacia od 3 lat nieustannie się poprawia.
Podobnie jest z jakością serwisu – jako zdobywca trzech złotych śrubokrętów Dacia może poszczycić się najlepszym wynikiem, jaki uzyskała marka samochodowa w ciągu ostatnich 25 lat za swój serwis posprzedażny (badanie przeprowadzone przez Autobild, wiodące niemieckie czasopismo samochodowe – lipiec 2011 roku).
Bezstresowa eksploatacja dzięki sprawdzonej sieci serwisowej
Wszystkie modele Dacii są objęte gwarancją na 3 lata lub 100 tys. km. Pozwala ona na przyjęcie auta do naprawy przez dowolnego koncesjonera oraz naprawę przez wysokiej klasy mechaników z użyciem oryginalnych części zamiennych.
Dzięki 360 tys. samochodów sprzedanych w 2012 roku Dacia jest marką zdobywającą nowych klientów. Obecnie kontynuuje swoją ofensywę wprowadzając Nowego Logana MCV. Dysponujemy dziś najmłodszą gamą w Europie. W 2012 roku udział marki w rynku zwiększył się we wszystkich 40 krajach, w których jest sprzedawana, co oznacza o 17 tys. sprzedanych samochodów więcej niż w 2011 roku. W 2013 roku Marka będzie kontynuowała swój rozwój wraz z wejściem na nowe rynki – Zjednoczonego Królestwa i Irlandii – już w styczniu” – Rafaël Treguer, dyrektor ds. rozwoju marki DACIA.
źródło: Renault Polska
1 Duster Aventure to seria limitowana wyposażona w atrakcyjne akcesoria
2 Homologowane wartości zużycia paliwa i emisji CO2 zgodnie z obowiązującymi przepisami
1 Duster Aventure to atrakcyjnie wyposażona seria limitowana
1 Duster Aventure to atrakcyjnie wyposażona seria limitowana
4 Częściowo wbudowany system GPS Garmin jest jednym z akcesoriów, w które jest wyposażona seria limitowana Duster Aventure.
1 Duster Aventure to atrakcyjnie wyposażona seria limitowana
1 Duster Aventure to seria limitowana wyposażona w atrakcyjne akcesoria
Najnowsze komentarze