W ramach najnowszej odsłony kampanii reklamowej Renault Polska – True Stories – przygotowano opowieść filmową, inspirowaną prawdziwą historią Magdy Ruszkowskiej – producentki pokazu Bizuu wiosna-lato 2017. Film udowadnia, że marzenia mogą się spełniać.
Magda Ruszkowska, jako bohaterka filmu udowadnia, że kiedy o czymś marzysz i wkładasz w to wystarczająco dużo pracy, wszystko jest możliwe. Film opowiada historię kobiety sukcesu, która dzięki swojej pasji realizuje jeden z najważniejszych projektów jej dotychczasowej kariery – produkuje pokaz najnowszej kolekcji Bizuu.
Jest to już druga odsłona kampanii Renault True Stories. Jej ideą jest prezentowanie prawdziwych historii, w których samochody Renault odgrywają funkcjonalną rolę. Przygotowane na potrzeby kampanii filmowe opowieści są realizowane w autentycznych warunkach, stanowią relację rzeczywistych zdarzeń i prezentują pełne pasji życie bohaterów. Opowieściom zawsze towarzyszy jeden z nowych modeli Renault. W tej odsłonie jest to model Megane GrandCoupé.
Podobną narrację Renault będzie realizować przez cały rok, prezentującej nowe modele samochodów poprzez prawdziwe doświadczenia i bohaterów. Wszystkie historie oraz kulisy ich powstania będzie można obejrzeć pod adresem nowe.renault.pl. Pod tym adresem będzie można także zapisać się na jazdę próbną wybranym modelem Renault.
Kampania obejmuje działania w internecie i kinach. Drugą odsłonę prawdziwych historii wspiera konkurs.
https://www.youtube.com/watch?v=w8Ri-L3viiY
Najnowsze komentarze