Po polsku to się nawet trochę rymuje – DeeS trzy Givenchy. O czym mowa? Dobrze kombinujecie – o limitowanej serii francuskiego samochodu adresowanej raczej do płci pięknej. DS 3 Givenchy powstało z połączenia pasji dwóch francuskich marek przywiązanych do wyrafinowania, luksusu i dbałości o każdy szczegół. Auto dostępne jest zarówno w wersji hatchback, jak i Cabrio.
DS 3 Givenchy zaprojektowano z myślą o kobietach aktywnych, dla których samochód jest miejscem szczególnym. Tylko 1.400 pań będzie mogło się cieszyć takim autem, za to otrzymają one w komplecie także zestaw kosmetyków firmy Givenchy.
Nie wiemy, ile i czy w ogóle jakaś partia tych aut trafi do Polski, ale wiemy, że od dziś można jeden z tych samochodów oglądać w DS World Paris.
Skąd w ogóle pomysł na stworzenie takiego samochodu? Cóż – może to będzie dla niektórych naszych Czytelników zaskoczeniem, ale okazuje się, że przeszło połowa użytkowników modelu DS 3, to kobiety. Z reguły są to panie aktywne, znające swoje potrzeby i oczekiwania.
„Nowy DS 3 Givenchy wyraża najwspanialsze doświadczenia dwóch wiodących marek w jednym produkcie. Givenchy jest znaną marką urzeczywistniającą charakterystyczne, nowoczesne, twórcze podejście do luksusu i kładąca duży nacisk na kwestię materiałów, faktur i kolorów. To dokładnie tak, jak my w DS. W skrócie – to marka żyjąca wartościami analogicznymi dla tych, które są cenne również dla nas” – twierdzi Thierry Metroz, dyrektor designu marki DS Automobiles.
„Wyobrażałem sobie, że ten samochód będzie zwiększeniem kobiecego uroku. Będą piękne, bo już sam ten samochód jest piękny. Ten urok odbije się dodatkowo w kobiecych twarzach, które rozświetli jasny kolor karoserii” – podsumował Nicolas Degennes, dyrektor artystyczny Givenchy w zakresie makijażu i kolorystyki.
KG; zdjęcie: DS Automobiles
Najnowsze komentarze