Nie wiem, czy zdecydowałbym się na taki samochód, ale sądzę, że klienci się znajdą. A raczej klientki. Bo z różowymi elementami wykończenia ten samochód wydaje się trochę mało męski, za to dla dziewczyny mógłby być w sam raz. I jak jeszcze ten dach, czy lusterka, zniósłbym może bez większego trudu, to już różowej deski rozdzielczej oglądać bym nie chciał ;-)
Przed rokiem informowaliśmy was o limitowanych seriach specjalnych DS3 Red, również dostępnych wówczas na rynku brytyjskim. Co ciekawe i wówczas, i teraz, przewidziano podobny podział serii limitowanej i analogiczne jednostki napędowe. Jedynie cena bazowa była o 20 funtów niższa.
Czym się więc charakteryzuje DS3 Pink? Dostępne są dwie odmiany: DS3 DStyle Pink oraz DS3 DSport Pink. Oba mają różowe dachy i różowe obudowy lusterek zewnętrznych, a także różowe deski rozdzielcze i gałki lewarka skrzyni biegów. Każdą z nich można będzie kupić bądź w kolorze białym (Polar White), bądź czarnym (Perla Nera). Za lakier trzeba niestety dopłacić 495 funtów do bazowej ceny wynoszącej 15.675 funtów.
Wersja DS3 DStyle Pink posadowiona została na felgach ze stopów lekkich i wzorze Nashera – białych, lub czarnych. Z kolei odmiana DS3 DSport Pink wyposażona jest w 17-calowe koła o wzorze Bellone, również dostępnych w kolorach czarnym, bądź białym.
W każdej wersji klient otrzyma system Hi-Fi z dodatkowymi głośnikami, automatycznie włączane reflektory i wycieraczki, elektrycznie składane oraz podgrzewane lusterka zewnętrzne, tylne czujniki parkowania, a także przedni podłokietnik wewnątrz.
Wersję DS3 DStyle Pink może napędzać bądź 120-konny silnik 1.6 VTi, bądź 90-konny diesel e-HDi 90 Airdream. W odmianie DS3 DSport Pink wybierać można między benzynowym 1.6 THP 156, a wysokoprężnym e-HDi 115 Airdream. We wszystkich przypadkach jednostki napędowe łączone są z sześciobiegowymi manualnymi skrzyniami biegów.
A jak wam podobają się te specjalne wersje Citroëna DS3?
KG; zdjęcia: Citroën
Najnowsze komentarze