Ewa Milczarek-Vaubourg Dyrektorem Marketingu Grupy PSA w Polsce

1
305

Z dniem 2. stycznia 2017 Ewa Milczarek-Vaubourg objęła nowo powstałą funkcję Dyrektora Marketingu Grupy PSA w Polsce, odpowiadając za całokształt marketingowej działalności wszystkich marek – Peugeot, Citroën i DS Automobiles.

Ewa Milczarek-Vaubourg, jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, ma za sobą 18 lat doświadczenia w marketingu w branży FMCG sektora kosmetycznego w Polsce i poza granicami kraju. Po 8 latach spędzonych we Francji, gdzie koordynowała regionalną politykę w koncernie L’Oréal na Europę Wschodnią, objęła stanowisko Dyrektora Marketingu w regionie Adria w Chorwacji, gdzie zarządzała portfelem marek koncernu. Od 2012 roku w Polsce w ramach Grupy L’Oréal Ewa Milczarek-Vaubourg zdobywała doświadczenie na rynku B2B zarządzając markami związanymi z rynkiem fryzjerskim. W ubiegłym roku objęła stanowisko Dyrektora Marketingu marek masowych Grupy L’Oreal. Przez cały przebieg kariery zawodowej miała okazję zdobyć doświadczenie w zarządzaniu ekipami o dużej różnorodności kulturowej.

Niniejsza nominacja wpisuje się w politykę rozwoju nowych standardów Grupy PSA w ramach kontynuacji wprowadzenia planu Push to pass, zmierzającą do szybkiego wzmocnienia pozycji rynkowej marek Grupy PSA na rynku polskim.

Prywatnie Ewa Milczarek-Vaubourg jest dumną mamą 10-letnich bliźniaków. Interesuje się trendami oraz kulturą szeroko pojętą, z teatrem, baletem, architekturą i designem na czele. W czasie wolnym od pracy uwielbia podróżować.

 

Grupa PSA

Grupa, posiadająca trzy marki o światowej renomie – Peugeot, Citroën i DS, sprzedała w 2015 r. na świecie 3 mln samochodów. Jest drugim co do wielkości europejskim producentem samochodów, a jej obroty w 2015 r. wyniosły 54 mld euro. Jest także europejskim liderem pod względem niskiej emisji CO2, wynoszącej w 2015 r. średnio 104,4 g CO2/km, a także jeśli chodzi o connected cars. Obecnie na całym świecie jeździ 1,8 mln samochodów Grupy zapewniających dostęp do internetu i usług on-line. Jej działalność obejmuje również finansowanie (Banque PSA Finance) oraz produkcję wyposażenia samochodowego (Faurecia). Więcej informacji na: www.groupe-psa.com/fr

 

 

źródło: Citroën Polska

Galeria

Dodaj komentarz

1 Komentarz do "Ewa Milczarek-Vaubourg Dyrektorem Marketingu Grupy PSA w Polsce"

Powiadom o
avatar
 
smilegrinwinkmrgreenneutraltwistedarrowshockunamusedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyshutmouth
Sortuj wg:   najnowszy | najstarszy | oceniany
ToJa
Gość

No to ma kobieta wyzwanie przed sobą :) Aż trudno wyobrazić sobie większe. PSA w statystykach sprzedaży leci w dół. Ludzie mają problem z identyfikacją tych marek (co jest „simply clever”, co jest budżet, co jest premium, co jest prestiżowe). Reklamy są wprost fatalne.

Życzę powodzenia!

wpDiscuz