Koncern PSA ruszył na Francję ;-) Tegoroczne lato zostanie wykorzystane do odwiedzenia ważnych francuskich kurortów i zorganizowaniu tam mobilnych miasteczek PSA, w których będzie można zapoznać się z najnowszą ofertą wszystkich trzech marek Grupy. Nie zabraknie także jazd testowych i wielu innych atrakcji.
Tour rozpoczął się w mijającym tygodniu (20-23 lipca) w Cannes. Kolejne miejsca, jakie zostaną odwiedzone, to Narbonne Plage (27-30 lipca), La Rochelle (3-6 sierpnia), Pornic (10-13 sierpnia) oraz Le Touquet (18-21 sierpnia).
W każdym z tych kurortów zorganizowane zostanie miasteczko PSA, które będzie otwarte dla publiczności w godzinach 10:00-19:00. Organizatorzy chcą zaprezentować aktualną gamę modelową wszystkich trzech marek. Będą prezentowane najnowsze technologie, w tym silniki spełniające normę Euro6, nie zabraknie też jazd testowych. Przygotowanych zostanie 21 samochodów, po siedem z każdej marki. Miasteczko PSA zajmować będzie 750 m² powierzchni.
Jazdę próbną mogą odbyć osoby w wieku co najmniej 25 lat posiadające prawo jazdy. Każda taka sesja trwa około 20 minut i odbywa się w towarzystwie certyfikowanego demonstratora pojazdu. W jeździe próbnej mogą wziąć udział rodziny – organizatorzy zapewniają po dwa foteliki firmy Britax.
Ale dla dzieci przygotowano też inne atrakcje. Mogą one poskakać na trampolinie, pograć w grę Gran Turismo jeżdżąc Peugeotem Vision GT, czy pomalować swoją twarz, co – jak wiem – cieszy się zawsze ogromną popularnością.
2015 PSA Summer Tour jest częścią planu marketingowego Grupy, która postanowiła zintensyfikować swoje działania promocyjne w okresie wakacyjnym, który zwykle skutkuje spadkami sprzedaży – ludzie mają w tym okresie na głowie wypoczynek, a nie zakup samochodu ;-) Jednakże spotkanie z Francuzami (i nie tylko) wypoczywającymi w popularnych kurortach powinno zaowocować dotarciem do często zabieganych i zapracowanych osób i zapoznaniem ich z aktualną ofertą trzech marek koncernu PSA.
„Celem 2015 Summer Tour jest utrzymanie kontaktu z potencjalnymi klientami naszych marek w miejscu ich wypoczynku poprzez możliwość odbycia jazd testowych oraz inne formy atrakcyjnego spędzenia czasu. Dealerzy i zespoły wsparcia Citroëna, DS i Peugeota pragną bawić się wraz z klientami podczas letniego wypoczynku licząc na efekty tych spotkań w salonach” – mówi Denis Martin, wiceprezes odpowiedzialny za działania operacyjne i przemysłowe PSA w Europie.
KG; grafiki: PSA
Najnowsze komentarze