Koszt projektu wyniesie 125 milionów euro a zdolność produkcyjna ma wynieść 50 tysięcy samochodów. Zakład zostanie nazwany Mahindra Renault Ltd. Akcje zostaną podzielone odpowiednio 51% dla indyjskiej firmy i 49% dla Renault. Dla Renault ma to być sposób na zdobycie indyjskiego rynku, gdzie w obecnej chwili z europejskich firm działają tylko Fiat i Skoda.
Rynek indyjski jest jednym z najbardziej obiecujących na świecie. Wzrost sprzedaży między latami 1998 a 2003 wyniósł aż 68%. Wzrost ekonomiczny i liczba ludności, zapowiada blisko 10% wzrost w bieżącym roku. Indie będą szóstym krajem, w którym produkowany będzie Logan. Przypomnijmy, że do tej pory samochód produkowany jest w Rumunii, Rosji, Maroko, Kolumbii oraz Iranie.
Dacia Logan to samochód zaprojektowany głównie dla krajów z niską siłą nabywczą obywateli. Dlatego jest sprzedawany w stosunkowo słabo wyposażonych wersjach. Według Renault, w krajach dla których przeznaczony jest Logan, ludzie szukają taniego nowego samochodu, nie zwracając tak dużej uwagi na wyposażenie dodatkowe jak w krajach Europy Zachodniej.
Najnowsze komentarze