Marka DS będzie miała wydzieloną, luksusową przestrzeń w salonach Citroena w Europie, potwierdził Frederic Banzet, szef marki. Intencją firmy jest wzmocnienie efektu DS. Plany dotyczące rozwoju, zostały ujawnione kilka godzin temu, podczas salonu samochodowego Auto China 2014 w Pekinie.
DS będzie sprzedawany przez aktualnie istniejącą sieć salonów w Europie, przynajmniej w najbliższym czasie. W wydzielonej przestrzeni powstaną salony pokazowe, z odpowiednim oświetleniem i wysokiej jakości materiałami. 2/3 klientów, którzy kupują DS, to osoby, dla których jest to pierwszy kontakt z marką. Dlatego firma uważa, że cała komunikacja do nich, musi być prowadzona inaczej. Będzie odwoływać się do francuskiej finezji i luksusu.
Polskie, wydzielone przestrzenie pokazowe DS, powstaną najprawdopodobniej w ciągu najbliższych miesięcy i być może już jesienią będzie można je odwiedzać.
źródło: Citroen
Najnowsze komentarze