Renault Talisman zostało wybrane najpiękniejszym samochodem roku 2015.
Laurens van den Acker (dyrektor ds. designu przemysłowego Renault) otrzymał Grand Prix Designu.
Kampania reklamowa Renault Espace „Czas należy do Ciebie” z Kevinem Spacey została uhonorowana Grand Prix dla najpiękniejszego filmu reklamowego.
Uroczysta ceremonia wręczenia Grand Prix 31. Międzynarodowego Festiwalu Samochodowego była szczególna dla firmy Renault, która zdobyła trzy ważne nagrody, w tym nagrodę za najpiękniejszy samochód roku 2015 dla modelu Talisman.
Pragnę podziękować wszystkim internautom za ich głosy oddane na Renault TALISMAN, nasz nowy duży sedan z segmentu D. TALISMAN stanowi połączenie wyrazistego i atletycznego designu, spójnego z nową stylistyką modeli Renault, z wyjątkowymi, niepowtarzalnymi doznaniami z jazdy dzięki technologii MULTI-SENSE i systemowi 4CONTROL. Renault jest jedynym producentem oferującym tę technologię w autach z tego segmentu – podkreśla Michael van der Sande, dyrektor ds. marketingu Grupy Renault.
TALISMAN to nowy, duży i pełen elegancji sedan Renault, wyposażony w szereg unikalnych technologii i system MULTI-SENSE, oferujący możliwość personalizacji doznań z jazdy poprzez wybór jednego z 5 trybów pracy. System ten steruje między innymi układem jezdnym 4CONTROL z 4 kołami skrętnymi i elektronicznie sterowanymi amortyzatorami.
Laurens van den Acker (dyrektor ds. designu przemysłowego Renault) został uhonorowany nagrodą Grand Prix Designu przez jury MFS. Ta nagroda stanowi ukoronowanie 2015 roku, bogatego w debiuty nowych modeli Renault – Nowego Espace, Kadjara, Talismana i Nowego Mégane – powszechnie cenionych za linię nadwozia i design wnętrza.
Takie nagrody zachęcają nas do kontynuowania naszej strategii w zakresie designu. Symbolem odnowy designu Renault jest od 2012 hasło marki: Passion for Life. Dziękuję jury za tę nagrodę Grand Prix Designu. To dla mnie zaszczyt móc ją zadedykować naszym designerom, szefom produktu i inżynierom. To dzięki nim wszystkim udało nam się przekuć nasze marzenia w rzeczywistość dla naszych klientów – powiedział Laurens van den Acker.
Renault zostało też – już po raz trzeci – uhonorowane nagrodą Grand Prix dla filmu reklamowego za film o Nowym Espace. Film reklamowy „Czas należy do Ciebie”, w którym Kevin Spacey mówi, jaką wartość ma dla niego czas za kierownicą Nowego Espace, znalazł szczególne uznanie w oczach jury festiwalu.
Michael van der Sande, dyrektor ds. marketingu Grupy Renault, podkreślił: Nagroda ta stanowi dla nas powód do szczególnej dumy. Bardzo cieszymy się z sukcesu tej kampanii, będącej odzwierciedleniem ambicji Renault. Nowy ESPACE to prawdziwy przełom zarówno w sensie designu, jak i samej koncepcji auta. Równolegle do debiutu Nowego ESPACE pragniemy również wprowadzić przełom w komunikacji. To, że Kevin Spacey (odtwórca głównej roli w serialu „House of Cards”), bardzo starannie wybiera propozycje udziału w filmach reklamowych, ale zgodził się wziąć udział w reklamie nowego ESPACE. Zaangażował się osobiście w tę kampanię. Efekty kampanii okazały się doskonałe i przyczyniły się do zdobycia przez Renault nowych klientów.
W ramach obecnego festiwalu zorganizowana została otwarta dla szerokiej publiczności ekspozycja samochodów koncepcyjnych, którą można oglądać w dniach 27-31 stycznia w Hôtel National des Invalides w Paryżu.
źródło: Renault Polska
Najnowsze komentarze