Renault jest partnerem programu „Mon Food Truck à la clé” nadawanego na antenie kanału France 2 TV. „Mon Food Truck à la clé” jest konkursem kulinarnym, w którym dwa zespoły walczą w różnych regionach Francji przez dziesięć tygodni na pokładzie Ford Trucków starając się obsłużyć 50 klientów dysponując budżetem w wysokości 150 euro. Finaliści, Victor i Mathieu, wygrali Renault Mastera Food Truck. Auto zbudowane zostało w fabryce Renault w Batilly.
Po twardym, zaciekłym pojedynku Victor i Mathieu z regionu Langwedocja-Roussillon zwyciężyli w programie „Mon Food Truck à la clé” i wygrało samochód Renault Master Food Truck. Auto pozwoli zwycięzcom rozpocząć nowy biznes, który ma wszelkie szanse powodzenia – wszak Victor i Mathieu pokazali się w ciągu minionych 10 tygodni z jak najlepszej kulinarnej strony. Dania przygotowane przez tych dwóch młodych ludzi okazały się pełne wyobraźni i kreatywności, a jednocześnie były smaczne ;-) co nie zawsze idzie w parze.
Pomysł zwycięzców programu „Mon Food Truck à la clé” jest taki – korzystając z Renault Mastera Food Truck chcą oferować zimne i gorące kanapki oparte o ryby oraz inne świeże produkty, głównie owoce morza, kreując nową kulturę kulinarną na rynku fast-foodów. Tyle, że ich kanapki będą całkowicie świeże, nie będą się opierały o mrożonki i przygotowane wcześniej półfabrykaty. Tu wszystko będzie świeżutkie, ale podane w trybie „fast” – na szybko, na ulicy, dostępne i przystępne cenowo.
Program „Mon Food Truck à la clé” emitowany od marca do maja br. nagrywany był w różnych regionach Francji, a uczestnicy musieli się wykazać nie tylko kreatywnością i wyobraźnią, ale i wymyślić sposób na zmianę stylu życia, zarówno kulinarnych przyzwyczajeń Francuzów, jak i poniekąd samych kucharzy. A walczyć było o co – Renault Master Food Truck (wraz z wyposażeniem) jest warty 100.000 euro!
KG; zdjęcia: Renault
Najnowsze komentarze