Cóż jest cenniejszego od dziecięcego uśmiechu? Zwłaszcza, gdy uśmiechające się dziecko jest chore, leży w szpitalu i wali mu się na głowę cały świat? Citroën doskonale to rozumie, dlatego w salonie ekspozycyjnym C_42 przy paryskich Polach Elizejskich wystawia Nowe C3 w wielkim swetrze. Po co?
Obecność Nowego C3 w wielkim swetrze ma na celu wsparcie organizacji Le Rire Médecin. Wystarczy pojawić się w C_42 w dniach 19-26 grudnia i sfotografować się z uśmiechem kamerką ConnectedCam™, a organizacja otrzyma 2 euro za każdą taką fotkę. Jeśli więc ktoś ma to szczęście i w okolicach Bożego Narodzenia będzie w Paryżu, niech wesprze całą akcję.
Nowe C3 w wielkim swetrze wpisuje się w świąteczną tradycję zakładania tej części garderoby z zabawnymi motywami. Osobiście nie przepadam (delikatnie mówiąc) za takimi swetrami, ale jeśli miałoby to przynieść komuś uśmiech, to założyłbym coś takiego bez wahania. Nowe C3 w wielkim swetrze wystawione w C_42 ewidentnie może skłonić odwiedzających do uśmiechu. A wtedy wystarczy pstryknąć fotkę i już dwa burasy wspomogą organizację Le Rire Médecin. Działa ona od 1991 roku. Setka aktorów-klaunów dba cały rok o zapewnienie rozrywki i uśmiechu hospitalizowanym dzieciom. Rocznie odwiedza nawet 90.000 dzieciaków w całej Francji!
Podobna fundacja działa także w Polsce. Może Citroën Polska zorganizowałby podobną akcję w którymś z polskich salonów? Albo w jakiejś galerii handlowej? Byłaby to świetna promocja modelu, który i tak wzbudza ogromne zainteresowanie, a jednocześnie można by było wspomóc szczytny cel.
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Citroën
Najnowsze komentarze