Citroën opublikował francuskie ceny najnowszej wersji kompaktowego minivana, C4 Picasso Technospace. Samochód można już nad Sekwaną zamawiać, a pierwsze egzemplarze trafią do klientów w czerwcu. Auto oferowane będzie w czterech wersjach wyposażenia (Attraction, Confort, Intensive i Exclusive), a podstawowe ceny, to 23.050 euro za wersję z silnikiem benzynowym i 24.250 euro za najtańszego diesla. Przypominamy – to ceny we Francji.
C4 Picasso Technospace jest pierwszym modelem zbudowanym na nowej płycie podłogowej EMP2. Charakteryzuje się wyrazistym designem z ciekawie zaprojektowanymi kloszami lamp, zarówno przednich, jak i tylnych (z efektem 3D, wykonanych w oparciu o LED-y), interesująco zaprojektowanym wnętrzem, w którym nie zabrakło dotykowego sterowania większością elementów wyposażenia oraz aż 12-calowego ekranu w centralnej części kokpitu, a całość dopełniono proekologicznymi rozwiązaniami, które pozwoliły na osiągnięcie rekordowej w tym segmencie średniej emisji dwutlenku węgla wynoszącej jedynie 98 g/km.
Szczegółów na temat tego samochodu szukajcie w tekście Nowy Citroën C4 Picasso: Technospace, a teraz już podajemy francuski cennik tego samochodu:
wersje benzynowe
VTi 120 Attraction, BVM5 – 23.050 euro
VTi 120 Confort, BVM5 – 24.600 euro
THP 155 Intensive, BVM6 – 28.200 euro
THP 155 Exclusive, BVM6 – 31.150 euro
wersje wysokoprężne
HDi 90 Attraction, BVM5 – 24.250 euro
e-HDi 90 Attraction Airdream, ETG6 – 25.250 euro
e-HDi 115 Attraction, BVM6 – 25.400 euro
e-HDi 115 Attraction, ETG6 – 26.100 euro
HDi 90 Confort, BVM5 – 25.800 euro
e-HDi 90 Confort Airdream, ETG6 – 26.800 euro
e-HDi 115 Confort, BVM6 – 26.950 euro
e-HDi 115 Confort, ETG6 – 27.650 euro
e-HDi 115 Intensive, BVM6 – 28.950 euro
e-HDi 115 Intensive, ETG6 – 29.650 euro
e-HDi 115 Exclusive, BVM6 – 31.900 euro
e-HDi 115 Exclusive, ETG6 – 32.600 euro
BVM5 – skrzynia manualna pięciobiegowa
BVM6 – skrzynia manualna sześciobiegowa
ETG6 – skrzynia manualna elektronicznie sterowana sześciobiegowa
A co otrzyma klient za swoje pieniądze?
Już w podstawowej wersji wyposażeniowej Attraction znajdą się:
– ABS z rozdziałem siły hamowania i wspomaganiem jego siły;
– ESP;
– inteligentna kontrola trakcji;
– czołowe, boczne i kurtynowe poduszki powietrzne;
– klimatyzacja;
– system wspomagania ruszania na wzniesieniu;
– Connecting Box (z gniazdami Jack, USB i obsługą Bluetooth®);
– dostęp do bagażnika typu hands-free;
– automatyczny elektryczny hamulec postojowy;
– zestaw naprawczy zamiast koła zapasowego;
– szyby przednie i tylne sterowane elektrycznie;
– komputer pokładowy;
– tempomat i ogranicznik prędkości;
– elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne;
– felgi 16-calowe;
– światła LED;
– radioodtwarzacz obsługujący pliki mp3;
– 7-calowy ekran dotykowy do zarządzania wyposażeniem samochodu;
– kierownica obszyta skórą;
– dwupłaszczyznowa regulacja położenia kolumny kierowniczej.
Wersja Confort zawiera dodatkowo:
– automatykę świateł mijania;
– automatyczną klimatyzację dwustrefową;
– automatyczne wycieraczki;
– 16-calowe felgi aluminiowe;
– reflektory przeciwmgłowe;
– stoliki w oparciach przednich foteli (jak w samolotach);
– system audio z podwójnym tunerem.
W C4 Picasso Intensive znajdą się ponadto:
– bezkluczykowy system uruchamiania samochodu;
– system wspomagania parkowania z tyłu;
– kamera cofania;
– reflektory przeciwmgłowe z funkcją statycznego doświetlania zakrętów;
– elektrycznie składane lusterka zewnętrzne;
– roletki przeciwsłoneczne w drugim rzędzie;
– przesuwane fotele drugiego rzędu;
– nawigacja satelitarna;
– kierownica obszyta skórą licowaną.
W najbogatszej odmianie Exclusive znajdą się też:
– system wspomagania parkowania z przodu;
– system Citroën e-Touch;
– tylne światła LED z efektem 3D;
– 17-calowe felgi z lekkich stopów;
– pomiar dostępnego miejsca do parkowania;
– system Park Assist;
– gniazdo 230 V;
– aktywny tempomat;
– elektrochromatyczne lusterko wewnętrzne;
– indeksowane lusterko wsteczne;
– fotel pasażera Relax z komfortowym przedłużeniem na nogi;
– fotele z funkcją masażu;
– system kontroli martwego pola;
– przyciemniane szyby boczne i tylna;
– laminowane (w celu wyciszenia) szyby boczne.
Citroen
KG; zdjęcia: archiwum
Najnowsze komentarze