Samochodowe marki premium (najczęściej właśnie one) oferują do swoich samochodów najróżniejsze dodatki. Czapeczki, koszulki, bluzy, zegarki, kije golfowe, rowery, czy wreszcie produkty kaletnicze. Często są to produkty o horrendalnych cenach, które tak naprawdę przygotowują inni producenci i dokładają tylko logo firmy samochodowej. Peugeot działa nieco inaczej – przynajmniej sam projektuje takie gadżety, a część też sam produkuje.
Poprzez dział Peugeot Design Lab powołany w celu projektowania – na potrzeby własne i firm zewnętrznych – Peugeot oferuje niektóre swoje pozamotoryzacyjne gadżety. Przykładem na to są nowe produkty kaletnicze, które właśnie ujrzały światło dzienne. A my chętnie je Wam pokazujemy, bo staramy się dostarczać Wam kompleksowych informacji związanych z francuską motoryzacją.
Nowe produkty kaletnicze Peugeota obejmują dziesięć modeli artykułów bagażowych i skórzanych. Zaprojektowane zostały przez stylistów z Peugeot Design Lab zainspirowanych Nowymi Peugeotami 3008 i 5008 oraz serią GTi. Wyraźnie widać, że marka Peugeot wspaniale łączy samochody i bagaże do nich. Wszystkie nowe produkty kaletnicze są już dostępne zarówno w sklepie internetowym, jak i w Peugeot Avenue przy paryskich Polach Elizejskich.
Ceny startują z poziomu 59 euro, więc może nie jest to jakaś wyjątkowa okazja cenowa, ale też trudno mówić o wygórowanych kosztach. Mowa wszak o limitowanej serii produktów, wykonanych naprawdę staranni i z bardzo dobrych materiałów. Najdroższy element serii wyceniony jest na 239 euro.
Nowe produkty kaletnicze przeznaczone są zarówno do codziennego użytkowania (teczka, damska skórzana torba, torba na ramię, portmonetka), jak i specjalnie na wyjazdy (torba, zestaw podróżny). Seria powinna zadowolić każdego, w zależności od potrzeb.
Jedna kolekcja wyraźnie jest inspirowana Nowymi Peugeotami 3008 i 5008. Wyrafinowany styl i perfekcyjna jakość idealnie będą współgrać z nowymi SUV-ami marki sygnowanej kroczącym lwem. Dyskretna elegancja skóry łączonej z czarnym i szarym płótnem nawiązuje do wnętrza francuskich SUV-ów. Druga kolekcja inspirowana była modelami GTi marki Peugeot – pojawiają się w niej czerwone przeszycia i czerwone logo producenta.
Oczywiście wszystkie produkty kaletnicze w obu seriach są jak najbardziej funkcjonalne. Styliści z Peugeot Design Lab nie tworzą sztuki dla sztuki, ale upiększają nasze codzienne życie. Bez względu na to, czy projektują bagaże, zegarki, młynki, biżuterię, czy zastawę stołową.
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Peugeot
Najnowsze komentarze