Renault Polska wprowadza Nowe Renault CLIO do polskich salonów. Wprowadzeniu na rynek polski towarzyszy kampania promocyjna Renault Clio – Uwodzi bez końca.
Samochody są już dostępne w salonach w cenie od 39.900 zł za samochód w wersji Life z silnikiem 1.2 16V 75. Najwyższa wersja Intens z silnikiem Energy dCi 110 jest dostępna w cenie 69.400 zł.
Nawiązująca bezpośrednio do samochodu koncepcyjnego DeZir czwarta generacja CLIO jest jednocześnie pierwszym od 2012 roku modelem marki prezentującym nową stylistykę Renault.
W nowej odsłonie samochód wyróżnia się zmysłowym wyglądem. Nowe Renault CLIO zyskało jeszcze bardziej na atrakcyjności dzięki charakterystycznemu układowi świateł Full LED „Pure Vision” oraz szeregowi elementów designu i wystroju wnętrza, świadczących o wysokiej jakości i staranności dopracowania szczegółów. Samochód oferuje atrakcyjne wnętrze zapewniające komfort wszystkim pasażerom, które można dopasować do siebie dzięki bogatej ofercie personalizacji. Cenione z powodu swoich właściwości jezdnych Nowe Renault CLIO swobodnie czuje się w mieście dzięki systemowi Easy Park Assist, sprawiającemu, że parkowanie jest teraz jeszcze łatwiejsze.
Nowe Renault CLIO stawia na innowacyjność, oferując – zależnie od wersji – trzy różne systemy multimedialne, w tym dostępny w opcji już dla wersji Life system R&GO oraz najnowszą generację systemu R-LINK Evolution.
Gama niezawodnych i oszczędnych silników została wzbogacona o dwie nowe dynamiczne jednostki napędowe: bezkonkurencyjny silnik Energy dCi 110 oferujący zużycie paliwa na poziomie 3,5 l/100 km* oraz emisję CO2 – 89 g/km*, a także benzynowy silnik Energy TCe 120, który dostępny jest teraz również z manualną 6-biegową skrzynią. Nowe Renault CLIO dysponuje obecnie jedną z najbardziej kompletnych gam jednostek napędowych oferowanych na rynku.
Nowe Renault CLIO jest dostępne w wersji nadwoziowej hatchback lub grandtour i w trzech poziomach wyposażenia oraz serii specjalnej Limited (nie licząc bogatej oferty personalizacji).
Przy światowej sprzedaży przekraczającej 400 tys. egzemplarzy w 2015 roku, CLIO jest liderem w swoim segmencie na terenie Europy** i jednym z najlepiej sprzedających się modeli w swojej klasie w pozostałych częściach świata. Mając na swoim koncie ponad 13 milionów egzemplarzy sprzedanych od 1990 roku, CLIO jest najlepiej sprzedającym się francuskim autem wszech czasów.
* Zużycie paliwa i emisja CO2 są homologowane zgodnie ze standardową metodą pomiaru, określoną obowiązującymi przepisami.
** Łączna liczba osobowych i dostawczych wersji zarejestrowanych w 2014 i 2015 roku
źródło: Renault Polska
Najnowsze komentarze