Nowy Citroën C3 przez pierwsze 4 miesiące od wprowadzenia na polski rynek zdobył już ponad 1.500 zamówień. Na koncie nowego modelu są też już pierwsze duże kontrakty na duże floty, które opiewają w sumie na prawie 500 samochodów. Do swych flot nowego Citroëna C3 wybrały miedzy innymi firmy Europcar, Panek, Sixt i Play.
Nowy Citroën C3 został sprzedany w Europie w ponad 70.000 egzemplarzy. W Polsce spotkał także się z bardzo entuzjastycznym przyjęciem zyskując w 4 miesiące 1.500 klientów i uznanie wśród czytelników największych polskich tytułów motoryzacyjnych zwyciężając w pięciu największych plebiscytach motoryzacyjnych w Polsce w kategorii samochodów miejskich. Nowy Citroën C3 przyciągnął tradycyjnie nie tylko wyjątkową wygodą, ale też świeżym i optymistycznym designem, który zrywa z utartymi kanonami w tym segmencie.
Pierwsze sukcesy flotowe
Większość, bo prawie 70% stanowią zamówienia na firmy. W tym duże floty stanowiły prawie 500 sztuk. Klienci decydują się na zakup Nowego C3 ze względu na funkcjonalność, wyjątkowy design i atrakcyjność tego modelu na tle segmentu.
Tomasz Chodkiewicz, dyrektor sprzedaży flotowej Grupy PSA w Polsce powiedział: „Nowy Citroën C3, to model z którym na rynku flotowym wracamy do gry w segmencie B. Mimo niespełna 4- miesięcznej obecności na polskim rynku jesteśmy nastawieni optymistycznie, bo na swoim koncie C3 ma dużą dynamikę zamówień i ponad 1.500 sprzedanych egzemplarzy. Ważne są dla nas wyróżnienia, jak między innymi tytuł „Złotej Kierownicy: tygodnika Auto Świat”, międzynarodowa nagroda „Best Cars in the World” BBC Top Gear” w kategorii „Najlepszy samochód miejski” ale też „Best Cars” miesięcznika Auto Motor i Sport czy „Auto Lider” Motoru i Auto Moto. Ale bardzo istotne jest też zaufanie jakie mają duże podmioty, które zdecydowały się na zakupy Nowego C3. Należy tez zauważyć, że dynamika sprzedaży modelu się zwiększa”.
Przez pierwsze miesiące najczęściej wybieraną wersją silnikową jest 1.2 PureTech 82KM, który stanowi ponad 70% zamówień, za nią także jednostka benzynowa turbodoładowana 1.2 PureTech 110 KM, która stanowi ponad 25% portfela zamówień.
Jak zauważa Krzysztof Gacek, manager ds. samochodów używanych Grupy PSA: „Poziom wyposażenia, funkcjonalność, i parametry eksploatacji samochodu pozwoliły wrócić Nowemu Citroënowi C3 na właściwy poziom rynkowy wartości rezydualnych w segmencie. Według Eurotax wartości rezydualne najpopularniejszej wersji, wyposażonej w silnik benzynowy 1.2 PureTech w poziomie wyposażenia Feel (5-drzwiowy hatchback) 82KM w cenie 46.900 PLN będą kształtować się na poziomie 46,2 % po 48 miesiącach użytkowania i przebiegu 80.000 km.
Nasze analizy pokazują, że mamy podstawy przypuszczać już teraz, że w dłuższej perspektywie czasu wartości rezydualne będą jeszcze wyższe. Wskazują na to nasze pierwsze odsprzedaże Nowego C3 oraz olbrzymie zainteresowanie samochodami używanymi C3”.
Nowy Citroën C3 wraz z niedawno wprowadzonym do oferty modelem C1, a także nowym Citroënem C-Elysee, stanowią szeroką i całkowicie świeżą i atrakcyjną ofertę na polskim rynku w segmencie samochodów miejskich.
Marka CITROËN
Marka Citroën, jest jednym z czołowych światowych producentów samochodów. Od 1919 roku kultywuje śmiałe i kreatywne modele. Wyróżniające się unikalnym designem, zapewniające dobre samopoczucie dzięki oferowanemu komfortowi i zaawansowanym technologiom, samochody marki wprowadzają powiew świeżości do świata motoryzacji, jak np. C4 Cactus czy nowy C3. Citroën, wsłuchany w potrzeby człowieka („people minded”) i odpowiadający na potrzeby nowej epoki, wyróżnia również unikalną formułą relacji z klientem, zwłaszcza dzięki stronie internetowej z opiniami klientów CITROËN ADVISOR, czy ofercie wynajmu samochodów (Citroën Rent&Smile, Earn&Drive, itd.). Citroën to 10 tysięcy punktów sprzedaży i obsługi posprzedażnej w niemal 80 krajach i ponad 1,1 miliona pojazdów sprzedanych w 2016 roku. To również 8 tytułów mistrza świata WRC konstruktorów oraz trzeci z rzędu w 2016 r. tytuł mistrza świata konstruktorów WTCC FIA.
źródło: Citroën Polska
Najnowsze komentarze