Nowy Citroën C4 – co i za ile

0
64

0841_03 Nowy Citroën C4 - co i za ile

Najtańsze w gamie nowego C4 są auta o standardzie VTR (dla wersji 3-drzwiowych) i SX (dla 5-drzwiowych) – każda z nich kosztuje 44.900 zł. Trzeba przyznać, że to dość rozsądnie skalkulowana cena, choć te odmiany nie rzucają na kolana wyposażeniem. Owszem – zawierają w zasadzie wszystko, co niezbędne, ale żeby dopłacać do bocznych poduszek powietrznych… W standardzie VTR/SX znajdują się bowiem tylko airbagi czołowe; poduszki boczne i kurtynowe (w komplecie) kosztują wprawdzie niezbyt wiele, bo tylko 2.400 zł, ale osobiście chyba wolałbym je mieć w nieco droższym, ale jednak standardzie.

Warto przeczytać: 
Stronniczy przegląd prasy: AUTO MOTO nr 03/2016

0841_06 Nowy Citroën C4 - co i za ile

Poza tym drobiazgiem razić może jeszcze tylko brak ESP nawet na liście opcji dla najtańszych wersji. Dziś układy stabilizacji toru jazdy stały się na tyle powszechne, że przydałoby się je oferować choćby za dopłatą – od marki francuskiej można tego wymagać. Dopiero w wersjach VTR Pack/SX Pack można dokupić ESP, a standardem staje się ono w najbogatszych odmianach VTS/Exclusive.

0841_02 Nowy Citroën C4 - co i za ile

Najoptymalniejszym wyborem wydaje się być pakiet VTR Pack/SX Pack. Ceny wahają się tu między 57.400 zł (za 122-konny silnik 1.6 VTi), a 64.700 zł (za 110-konnego diesla). 152-konne jednostki 1.6 THP są do nabycia w cenach od 63.400 zł do 69.900 zł. Najdroższe w cenniku są 2-litrowe silniki HDi dostępne jedynie z najwyższymi pakietami wyposażenia VTS/Exclusive za 77.900 zł.

Warto przeczytać: 
Nowy Citroën C3 WRC – pierwsze testy

0841_04 Nowy Citroën C4 - co i za ile

Czytelników zainteresowanych szczegółami wyposażenia i cennikiem zarówno opcji, jak i samych samochodów, zapraszamy do tabelki zamieszczonej jeszcze wczoraj wieczorem.

KG

pdf Nowy Citroën C4 - co i za ile

Galeria

UDOSTĘPNIJ
Poprzedni artykułStronniczy przegląd prasy: „Auto-Świat” nr 43/2008
Następny artykułPeugeot po Salonie Samochodowym w Paryżu
Krzysztof
Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik szybkiej sportowej jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej.

Dodaj komentarz

Bądź pierwszy!

avatar

wpDiscuz