Dziś rozpoczął się 68. Festiwal Filmowy w Cannes – największa i najważniejsza tego typu impreza na Starym Kontynencie. W tym roku oficjalnym samochodem festiwalu jest Nowe Renault Epace – crossover o atrakcyjnej stylistyce i niebanalnych rozwiązaniach. Renault dostarczył do obsługi festiwalowych gości aż dwieście takich samochodów! Dodatkowo do dyspozycji organizatorów pozostawiono sześć Capturów, cztery Nowe Twingo i piętnaście Twizy, które w dodatku mogą przetestować przy tej okazji turyści i miłośnicy filmów, którzy odwiedzają Cannes.
Renault jest partnerem Festiwalu w Cannes od 32 lat, a związki marki z filmem sięgają 110 lat. A że Cannes kojarzy się od dawna z luksusem, przepychem, ale i z prestiżem, nic więc dziwnego, że luksusowy, bogato wyposażony i prestiżowy Espace idealnie pasuje do swej roli.
Nowe Espace zostało wprowadzone na rynek tej wiosny, a kampanię reklamową od połowy kwietnia wspiera jeden z najważniejszych aktorów ostatnich lat – Kevin Spacey. Renault podkreśla komfort samochodu, jego bogate wyposażenie oraz świetne materiały. Z sygnaturą Initiale Paris to auto jest esencją tego, co w Renault najlepsze.
Od przeszło trzech dekad z wielką przyjemnością kierowcy topowych modeli Renault podwożą gwiazdy kina pod czerwony dywan w Cannes. Renault 25, Safrane, Vel Satis, czy ostatnio Latitude, służyły w tej drodze największym gwiazdom kina, nie tylko europejskiego. Tym razem rolę flagowego modelu Renault pełni Nowy Espace.
„Chcieliśmy wlać powiew świeżości do festiwalowej floty jednocześnie pokazując nowy model dwustu tysiącom ludzi odwiedzającym festiwal w Cannes. To znakomita okazja, by Nowy Espace znalazł się w centrum uwagi” – mówi Claude Hugot, dyrektor Public Relations Aliansu Renault-Nissan. I to się udaje – już w pierwszych przekazach telewizyjnych i internetowych da się zauważyć charakterystyczną złotą palmę na karoseriach, których nie da się pomylić z żadnym innym samochodem!
Nowy Espace oferowany jest w czterech wersjach wyposażenia: Life, Zen, Intens oraz Initiale Paris. Po kilku sesjach przywodzących na myśl filmowe castingi do obsługi Festiwalu w Cannes wybrano wersję Initiale Paris w czarnym kolorze, na którym świetnie prezentuje się złote festiwalowe logo.
Związki Renault z filmem są różnorakie. Marka wspiera produkcje filmowe, umieszcza swoje samochody w filmach, ale też wspiera festiwale. Najważniejsze z nich, to te odbywające się w Lyonie, Deauville, Angoulême, Cabourg, Marrakeszu oraz w Wenecji.
KG; zdjęcia: Renault
Najnowsze komentarze