Nowy model – DS 3 Givenchy Le Makeup: spotkanie dwóch kultowych marek

0
97

DS Automobiles i GIVENCHY połączyły siły, aby zaprojektować niepowtarzalną wersję DS 3. Limitowana seria została stworzona z myślą o aktywnych kobietach. Wyróżnikami nowego modelu DS 3 GIVENCHY Le MakeUp są unikalny kolor lakieru, bogaty pakiet wyposażenia, zestaw kosmetyków do makijażu GIVENCHY oraz nowatorski system oświetlenia kabiny, rozświetlający twarze pasażerów. W limitowanej serii oferowanych będzie 1400 sztuk samochodów. Ich sprzedaż na rynku polskim właśnie się rozpoczęła. DS 3 GIVENCHY Le MakeUp to prawdziwa podróż do świata francuskiego luksusu i elegancji.

 

DS 3 GIVENCHY Le MakeUp – połączenie wiedzy dwóch słynnych marek

Ponad połowa kierowców modelu DS 3 to kobiety. „Nowy DS 3 GIVENCHY Le MakeUp to produkt, który łączy w sobie doświadczenia i know-how dwóch słynnych marek. Givenchy to znana na całym świecie firma, która uosabia unikalne, nowoczesne i kreatywne podejście do luksusu i tak jak DS. Automobiles, projektuje swoje produkty starannie wybierając materiały, faktury i kolory. Mówiąc krótko, to marka, z którą wiele nas łączy, bo wyznajemy te same wartości” – powiedział Therry Metroz, dyrektor działu projektowego DS.

Wyobrażałem sobie samochód, który podkreśliłby kobiecą urodę. Kobieta będzie piękna, bo będzie prowadzić nowy model DS 3, samochód, który już teraz wyznacza nowe trendy. To piękno będzie efektem doskonałego oświetlenia, kolorytu jej twarzy, a także efektu dynamizmu, jaki tworzy ten niezwykle radosny odcień różu” – powiedział Nicolas Degennes, dyrektor artystyczny ds. makijażu i kolorystyki koncernu Givenchy.

 

Niezwykły samochód dla niezwykłego klienta

Wszystkie samochody z gamy DS zostały projektowane z myślą o klientach, którzy pragną wyrazić swoją osobowość. Nowy model DS 3 GIVENCHY Le MakeUp nie jest wyjątkiem. Wszystkie elementy jego nadwozia i wnętrza zostały dopracowane w najdrobniejszych szczegółach, aby stworzyć jedyny w swoim rodzaju samochód.

Nadwozie jest dostępne w odcieniu perłowej bieli, a strukturalny lakier nosi nazwę Opalin White. Efekt matowego koloru został uzyskany dzięki zastosowaniu po raz pierwszy w gamie DS nowego lakieru. Nadwozie nowego DS 3 GIVENCHY Le MakeUp ma charakterystyczną ziarnistą fakturę, która podkreśla jego opływowe kształty. Ten lakier strukturalny, nakładany jest bezpośrednio na liniach produkcyjnych zakładu we francuskim mieście Poissy – żaden inny producent samochodów na świecie nie stosuje takiego rozwiązania. Kolor dachu kontrastuje z charakterystycznym dla marki DS odcieniem Whisper, którym wykończono także obudowy lusterek bocznych i kołpaki kół. Aluminiowe logo GIVENCHY Le MakeUP to wysmakowany i przykuwający detal umieszczony na bocznych słupkach.

We wnętrzu znajdziemy wiele spersonalizowanych dodatków. Anodyzowany róż deski rozdzielczej sprawia, że kabina wydaje się być dużo jaśniejsza, a w środkowym podłokietniku umieszczono specjalny schowek, w którym znalazł się na zestaw kosmetyków GIVENCHY Le MakeUp. W jego skład wchodzą tusz do rzęs Noir Couture, kompaktowy puder Prisme Visage, szminka Le Rouge oraz zaprojektowany specjalnie z myślą o nowym modelu lakier do paznokci w odcieniu Whisper. Logo limitowanej serii zdobi także dywaniki ochronne.

Róż deski rozdzielczej podkreśla stylistyczną spójność modelu. Ten sam kolor oraz logo GIVENCHY Le MakeUp pojawiają się także we wnętrzu schowka w środkowym podłokietniku. Górną część podłokietnika wykończono skórą nappa w kolorze Basalte Black z wygrawerowanym laserem logo 4G. Całość wieńczą dwa lusterka w osłonie przeciwsłonecznej wyposażone w lampki LED, które oświetlają twarz kierowcy i siedzącego na przednim fotelu pasażera. Jest to rozwiązanie zaprojektowane specjalnie z myślą o tej limitowanej serii.

„Ikona”, „niezwykły przedmiot”, „samochód, który stanie się znakiem swoich czasów”… To słowa, którymi często opisywana jest cała gama DS 3 oraz najnowszy model DS 3. Tak pozytywne recenzje to efekt licznych możliwości personalizacji, jakie oferuje nie tylko sama gama, ale także szeroki wybór typów nadwozia i kolorów dachu (w chwili obecnej dostępnych jest 78 różnych kombinacji) oraz mnogość limitowanych edycji, które są regularnie wprowadzane na rynek.

 

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ O NOWYM MODELU DS 3 GIVENCHY LE MAKEUP

Główne elementy wyposażenia
Tapicerka So Chic
17-calowe obręcze kół Aphrodite ze stopu metali lekkich diamentowane na czarno z kołpakami w odcieniu Whisper
Reflektory DS LED Vision
7-calowy ekran dotykowy i DS Connect Box
Czujniki wspomagania parkowania tyłem
System wspomagania ruszania na wzniesieniu
Pakiet Auto, który obejmuje automatyczną klimatyzację, automatyczne przednie światła, podgrzewane i składane lusterka boczne sterowane za pomocą pilota
Koło zapasowe w standardowym wyposażeniu

Dostępne kolory lakieru
Hatchback: nadwozie w kolorze Opalin White / dach w odcieniu Whisper
Kabriolet: nadwozie w kolorze Opalin White / czarny materiałowy dach i pałąki przeciwkapotażowe w odcieniu Whisper

Tapicerka
Kierownica, gałka zmiany biegów i tablica wskaźników wykończone skórą licową Basalte Black
Specjalne dywaniki i ozdobne wykończenie pilota

Zestaw GIVENCHY LE MAKEUP

Szminka Le Rouge, odcień nr 315 Framboise Velours: etui wykończone prawdziwą skórą, szminka nadająca ustom intensywny kolor i efekt aksamitnie miękkich warg.
Tusz do rzęs Noir Couture, kolor nr 1 Black Satin: podkreśla oczy, niezbędny w każdej damskiej kosmetyczce Tusz do rzęs 4 w 1 z trójsferyczną szczoteczką, który pogrubia, wydłuża, podkręca i daje efekt zagęszczenia rzęs.
Puder do twarzy Prisme Visage, odcienie nr 2 Satin Ivoire, nr 3 Popeline Rose, nr 4 Dentelle Beige lub nr 5 Soie Abricot, w zależności od rynku: kultowy kompaktowy puder marki Givenchy. Cztery wzajemnie uzupełniające się odcienie, dzięki którym cera staje się idealna. Puder rozświetla, modeluje, matuje skórę i ujednolica jej koloryt.
Lakier do paznokci Le Vernis, odcień nr 32 Whisper, limitowana edycja: Niezwykły lakier do paznokci, którego kolor nawiązuje do metalicznego blasku dachu samochodu, to idealny dodatek do każdej stylizacji.

Nowy model DS 3 GIVENCHY LE MAKEUP
PureTech 110 KM S&S, MANUALNA SKRZYNIA BIEGÓW, GIVENCHY LE MAKEUP:
PureTech 110 KM S&S, SKRZYNIA BIEGÓW EAT6, GIVENCHY LE MAKEUP:
PureTech 130 KM S&S, 6-PRZEŁOŻENIOWA MANUALNA SKRZYNIA SPD, GIVENCHY LE MAKEUP:
THP 165 KM S&S, 6-PRZEŁOŻENIOWA MANUALNA SKRZYNIA BIEGÓW, GIVENCHY LE MAKEUP:
BlueHDi 100 KM S&S, MANUALNA SKRZYNIA BIEGÓW, GIVENCHY LE MAKEUP:
BlueHDi 120 KM S&S, 6-PRZEŁOŻENIOWA MANUALNA SKRZYNIA BIEGÓW, GIVENCHY LE MAKEUP:

Nowy DS 3 Cabrio GIVENCHY LE MAKEUP:
PureTech 110 KM S&S, MANUALNA SKRZYNIA BIEGÓW, GIVENCHY LE MAKEUP:
PureTech 110 KM S&S, 6-PRZEŁOŻENIOWA SKRZYNIA BIEGÓW EAT6, GIVENCHY LE MAKEUP:
PureTech 130 KM S&S, 6-PRZEŁOŻENIOWA MANUALNA SKRZYNIA BIEGÓW, GIVENCHY LE MAKEUP:
BlueHDi 100 KM S&S, MANUALNA SKRZYNIA BIEGÓW, GIVENCHY LE MAKEUP:

 

GIVENCHY

Dom mody Givenchy został założony w 1952 roku przez Huberta de Givenchy i od ponad 60 lat jest synonimem nowatorskiej elegancji. W 1957 roku firma Givenchy wprowadziła na rynek swoje pierwsze perfumy o nazwie L’Interdit skomponowane dla Audrey Hepburn, muzy i wiernej przyjaciółki założyciela koncernu. W ten sposób powstała spółka Parfums Givenchy. Niedługo potem pojawiły nowe zapachy sygnowane przez dom mody. W 1989 roku koncern Givenchy rozszerzył swoją ofertę o kosmetyki kolorowe i produkty do pielęgnacji skóry.

Skomponowane ze złożonych zapachowo, naturalnych składników perfumy Givenchy są ponadczasowe i podkreślają indywidualny styl. Każda kompozycja to unikalny, jedyny w swoim rodzaju zapach, który uosabia emocje i elegancję. Dzięki temu stają się wizytówką każdej osoby, która nosi perfumy Givenchy. Gama kosmetyków Givenchy Le MakeUp została zaprojektowana przez Nicolasa Degennesa, dyrektora artystycznego marki ds. makijażu i kolorystyki, któremu podczas prac nad jej elementami przyświecał jeden cel – chciał podkreślić urodę kobiet. Wyróżnikiem kolekcji są nowatorskie tekstury, żywe kolory i luksusowe opakowania na miarę wielkiej, paryskiej mody. Firmowane przez Givenchy kosmetyki do makijażu są niezwykle pomysłowe i są przykładem nowoczesnego, wyróżniającego się luksusu. Produkty Givenchy powstają w wyniku przełomowych badań i mają unikalny skład. Kosmetyki do pielęgnacji skóry łączą zmysłowość z nowatorskimi koncepcjami. Wszystkie z nich zostały zaprojektowane w taki sposób, aby zaspokoić konkretne potrzeby wszystkich rodzajów skóry.

http://www.givenchybeauty.com/
http://www.facebook.com/givenchybeauty/ lub @GivenchyBeauty
http://www.twitter.com/ParfumsGivenchy lub @ParfumsGivenchy
http://www.instagram.com/givenchybeauty/ lub @GivenchyBeauty

 

Marka DS

Francuska marka rodem z Paryża. Oficjalnie powstała 1 czerwca 2014 r. Jej celem jest powrót francuskich samochodów do segmentu premium. Marka DS, czerpiąca z tego, co najlepsze we francuskim know-how, podtrzymuje tradycje innowacyjności, elegancji i stylu, odziedziczone po modelu DS z 1955 roku.

Gama DS, stworzona z myślą o klientach poszukujących możliwości wyrażenia swojej osobowości, obejmuje modele Nowy DS 3, Nowy DS 3 CABRIO, DS 4 PERFORMANCE, Nowy DS 4, DS 4 CROSSBACK, DS 5, DS 5LS i DS6. Oferuje samochody wyróżniające się wyjątkowym stylem, wyrafinowanymi detalami, zaawansowanymi technologiami, komfortem jazdy oraz wyrafinowanymi detalami. Zaprezentowany w 2016 r. model DS E-TENSE to jedyny w swoim rodzaju elektryczny samochód o wysokich osiągach, który stanowi zapowiedź przyszłych modeli Marki.

Samochody DS są dostępne w DS Stores, DS Salons oraz dedykowanych strefach salonów Citroëna. DS posiada również dwa flagowe salony DS WORLD PARIS i DS WORLD SHANGHAI. DS oferuje swoim klientom możliwość poszerzenia kontaktu z marką poza sam produkt dzięki ofercie ekskluzywnych usług premium i przynależności do klubu DS PRIVILÈGE.

Śledź aktualne informacje o DS na całym świecie na www.DSautomobiles.com @DS_Official.

 

DS WORLD PARIS

Otwarty 27 listopada 2013, DS WORLD PARIS zapewnia świetną oprawę do prezentacji marki DS. Ten jedyny w Europie flagowy salon marki DS, jest drugim na świecie po salonie w Szanghaju. Znajdujący się w samym sercu paryskiego „złotego trójkąta” pod numerem 33 na ulicy François 1, DS WORLD PARIS to zarazem miejsce sprzedaży, ekspozycji i prezentacji historii, w którym poczesne miejsce zajmują modele DS: Gama DS, stworzona z myślą o klientach poszukujących możliwości wyrażenia swojej osobowości, obejmuje modele Nowy DS 3, Nowy DS 3 CABRIO, Nowy DS 4, DS 4 CROSSBACK i DS 5. To także miejsce pełne życia, którego rytm wyznacza bogaty program artystyczno-kulturalny związany ze światem mody, designu, sztuki oraz sztuki kulinarnej, zgodnie z wartościami marki DS. DS WORLD PARIS gości artystów, wystawy, pokazy mody. Tu zawsze się coś dzieje. Otwarty od poniedziałku do soboty w godzinach od 10:00 do 19:30, wstęp wolny. www.dsworld.paris

https://www.facebook.com/DSWorldParis/

 


źródło: DS Polska

Galeria

UDOSTĘPNIJ
Poprzedni artykułGrupa PSA uruchamia Business Lab
Następny artykułStronniczy przegląd prasy: MOTOR nr 49/2016
Krzysztof
Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik szybkiej sportowej jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej.

Dodaj komentarz

Bądź pierwszy!

Powiadom o
avatar
 
smilegrinwinkmrgreenneutraltwistedarrowshock???cooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsad!?ideahmmbegwhewchucklesillyenvyshutmouth
wpDiscuz