2004-2014 : 10 lat Francuskie.pl

Nowy Peugeot 308 2014 – mamy zdjęcia (bonus: film)

Przez Jędrzej dnia 2013/06/11 o 22:25 w Wiadomości

peugeot-308-2014-8Nowy Peugeot 308 zadebiutuje na Frankfurt Motor Show za trzy miesiące a my już dziś przedstawiamy Wam zdjęcia tego samochodu. Nietypowe, bo zrobione na linii produkcyjnej.

Francuzi zazdrośnie strzegą swoich tajemnic produkcyjnych. Ale czasem udaje nam się coś ciekawego dla Was znaleźć. Tym razem mamy krótką wizytę w fabryce Peugeota w Sochaux, gdzie powstaje nowy model Peugeot 308. Mamy nadzieję wkrótce się tam wybrać na dłuższy rekonesans ;-) Na zdjęciach widzimy samochód z dwukolorowym wnętrzem z charakterystyczną konsolą centralną. Są to prawdopodobnie auta przygotowywane na potrzeby parków prasowych i dla dealerów, co tłumaczyłoby wysoką specyfikację.

Na deser świeży (francuski) film o nowym Peugeot 308

Nowy Peugeot 308 rocznik 2014 – zdjęcia studyjne

nowy-peugeot-308-2014-1

nowy-peugeot-308-2014-2

nowy-peugeot-308-2014-3

nowy-peugeot-308-2014-4

nowy-peugeot-308-2014-5

nowy-peugeot-308-2014-6

nowy-peugeot-308-2014-7

nowy-peugeot-308-2014-8

nowy-peugeot-308-2014-9

nowy-peugeot-308-2014-10

nowy-peugeot-308-2014-11

nowy-peugeot-308-2014-13

źródło: Peugeot via AutoEvolution

Ta strona została znaleziona dzięki:

  • Nowy Peugeot 308 2014
  • Peugeot 308 2014
  • peugeot 308 2014 rok srodek
  • ciezar peugeot 308 2014
  • linia produkcyjna peugeot 3008

Bądź z nami Francuskie.pl na Twitterze, zostań fanem na Facebooku. Bądź poinformowany na bieżąco dzięki RSS

The following two tabs change content below.
Jędrzej

Jędrzej

właściciel, redaktor w Francuskie.pl
Wielki miłośnik motoryzacji francuskiej, autor książek, artykułów i prezentacji na temat samochodów. Fotograf, autor wielu sesji zdjęciowych, które znajdziecie na www.francuskie.pl. Podróżnik, pomysłodawca i uczestnik wielu dalekich i nietypowych wyjazdów samochodem. Kreatywny optymista o wielu obliczach.

Galeria zdjęć


 

6 komentarzy

Komentarze -49 - 0 z 6Pierwszy« PoprzedniNastępny »Ostatni
  1. Ten samochód jest kompletnie brzydki, w ogóle nie ma genów peugeota. Ma trochę z golfa, z astry i toyoty. Żenada, no chyba, że na żywo będzie się jakoś prezentował, środek koszmarny. 

  2. Filmik filmikiem, ale firma produkujaca „plak” zaciera łapki ;), ostro jadą by się świeciło i braki Peugeota w Peugeocie wszelakie zakryło ;).
    Wkurza ciągłe porównywanie do „golfa”(czyżby wymiekali?, a gdzie slogan z reklam 306 na rynek niemiecki „Der rivale”? i na koniec (zapewne… by dobić?): „wieś tańczy i śpiewa” w oświetleniu wewnętrznym! Ło matko bosko i jej córko :)

  3. Co do karoserii się zgadzam ale środek jest moim zdaniem genialny, minimalizm w dobrym tego słowa znaczeniu, bardziej elegancko niż w 208 ale nie tak normalnie jak w 508, to jest właśnie francuski sty, jego esencjal, minimalistyczny futuryzm a nie dziesiątki przetłoczeń i ornamentów.

  4. wszystko ładne, wreszcie zgrabny kompakt od czsów 306!

  5. Ja myślę, że bardziej klasyczny kompakt się Peugeotowi przyda dla odmiany. Poprzedni vanowaty nie każdemu przypadł do gustu.
    Z racji, że marka ma być bardziej premium to rozumiem, by celowała w bardziej statecznych klientów. Statecznych czyli często bardziej konserwatywnych. Jednocześnie mimo konserwatyzmu z zewnątrz mamy troche „szaleństwa” we wnętrzu. Nie będzie nudno.
    Musimy brać pod uwage że Peugeot i Citroen musza się uzupełniać ofertą a nie konkurowac. C4 w tym przypadku jest błędem ale myślę, że będzie dużo tańszy od 308-ki Być może kolejny będzie bardziej fikuśny.
    Mi się ten Peugeot podoba. Starsza 308-ka tez była ok. W sumie dwa auta, które nie są od siebie ani lepsze ani gorsze.

    1. Już to pisałem w komentarzu do artykułu o salonie Peugeota, teraz powtórzę.
      Citroën nie jest tańszy. Ceny obecnej C4 zaczynają się tam, gdzie kończą się obecnej 5-drzwiowej 308, a C4 w wersji Exclusive kosztuje prawie dwa razy więcej od 308.
      5008 wobec GC4P — jest podobnie. Topowa 5008 z silnikiem 2.0 HDi kosztuje prawie 25 000 mniej od GC4P. Nowe C4 Picasso jest znacznie tańsze od starego, chociaż nie da się go zamówić z silnikiem 2.0 HDi (ale porównywalne wersje z innymi silnikami są znacznie tańsze, nawet bez zniżki 8 tysięcy za samochód w rozliczeniu).
      Topowe 508 GT jest tańsze od topowego C5 Exclusive z silnikiem 2.2 HDi. Dodatkowo C5 można zamówić z silnikiem V6. 508 nie da się, mimo że poprzednie 407 było z takimi silnikami oferowane.
      Nawet Berlingo jest droższe od Partnera i to o kilkanaście tysięcy już w wersji XTR porównywanej do wersji Outdoor. A to nie jest topowa wersja Berlingo, bo w wersji Exclusive jest jeszcze droższe!

      Wydaje mi się, że nie ma miejsca na trzy marki w segmencie od średniego, poprzez premium aż po luksusowy. Raczej nie wyobrażam sobie, żeby linia DS zyskała w tak krótkim czasie miano ekskluzywnej (aczkolwiek mogę się mylić), czyli będzie się to wiązało zarówno z obniżeniem pozycji Citroëna, co z nieznacznym podbiciem Peugeota. A zatem nowa 308 będzie prawdopodobnie znacznie droższa (choćby tylko w opcji).

Komentarze -49 - 0 z 6Pierwszy« PoprzedniNastępny »Ostatni

Skomentuj

© 2004-2014 Wszelkie prawa zastrzeżone. © Jędrzej Chmielewski. Kopiowanie całości lub części bez zgody zabronione.