Idąc w ślady C_42 przy paryskich Polach Elizejskich oraz Citroën Experience Center w brazylijskim São Paulo, Francuzi otwierają właśnie trzecią swoją wizytówkę tego typu – w Szanghaju. To skutek globalnej polityki Citroëna i wielkich aspiracji marki. Zbiega się to z premierą modelu C4L, pokazanego podczas dni prasowych paryskiego salonu jesienią ubiegłego roku i debiutem tego samochodu w Chinach, na jego głównym rynku przeznaczenia. Nowy salon ekspozycyjny będzie idealnym miejscem do prezentacji zarówno bogatej historii Citroëna, jak i ukazania doświadczeń „Créative Technologie”.
Ekspozycyjny salon w Szanghaju wzmacnia wizerunek Citroëna jako marki globalnej zarówno w Chinach, jak i na całym świecie. To miasto jest strategicznym miejscem w Azji, szczycącym się dwucyfrowym wskaźnikiem rozwoju gospodarczego. Nic więc dziwnego, że Szanghaj jest również bardzo ważnym miejscem dla Citroëna. Biorąc pod uwagę fakt, że miasto zamieszkuje blisko 19 milionów osób, powstanie centrum ekspozycyjnego marki nie budzi więc najmniejszych wątpliwości.
Nowy salon mieści się przy prestiżowej ulicy Nanjing Road doskonale wpisując się w trend ekspozycji w Paryżu i São Paulo, również zlokalizowanych w wyjątkowo ważnych miejscach. Citroen
KG; zdjęcia: Citroën
Najnowsze komentarze