Citroën zamierza powalczyć o zwiększenie udziałów we francuskim rynku motoryzacyjnym i awans do pierwszej dziesiątki najchętniej wybieranych marek. Pomóc ma w tym odświeżona gama modelowa, przy czym największe nadzieje wiązane są z crossoverem C4 Cactus, który zadebiutował na tamtejszym rynku w grudniu ubiegłego roku.
Rozpoczęło się od ciekawej akcji promocyjnej – wprowadzono testy konsumenckie, do udziału w których zaproszono Algierczyków. Zapisało się na nie ok. 1.200 osób, a część z nich zdołała już nawet zamówić taki samochód! To znaczy, że ten sposób promowania samochodu ma w Algierii ogromne znaczenie. Jak się okazuje, pierwsze wrażenia Algierczyków związane z C4 Cactusem są bardzo pozytywne i ten jakże oryginalny samochód zyskuje tam ogromną sympatię, co przekłada się na rosnący trend w zamówieniach.
Lada chwila rozpocznie się Salon Samochodowy w Algierze. Citroën pokaże tam zrestylizowane Berlingo. Do tamtejszych salonów trafi ono wprawdzie dopiero w drugiej połowie bieżącego roku, ale po algierskich targach rozpocznie się cykl prezentacji tego kombivana. To auto z uwagi na swoją ogromną funkcjonalność i wielozadaniowość powinno dobrze trafić w oczekiwania klientów w Algierii.
Na Salonie w Algierze Citroën zaprezentuje również poddane lekkiemu liftingowi na zewnątrz i większym zmianom w środku kompaktowe C4. Z tym modelem marka również wiąże spore nadzieje, a dzięki oszczędnym jednostkom napędowym i przyjaznemu wnętrzu C4 świetnie pasuje klientom poszukującym rodzinnych hatchbacków.
W bieżącym roku do algierskich dealerów powinny także trafić limitowane serie Citroënów C3, C-Elysee oraz Berlingo.
Citroën w minionym roku był w Algierii na trzynastym miejscu pod względem popularności. Pierwsze skrzypce grają tam Renault i Peugeot. Za to w sąsiedniej Tunezji Citroën był ubiegłym roku liderem na rynku nowych samochodów. Miejmy nadzieję, że i w Algierii marka awansuje wkrótce do dziesiątki najchętniej wybieranych.
KG
Najnowsze komentarze