W ramach strategicznego planu rentownego wzrostu „Push to Pass”, Grupa PSA kontynuuje ofensywę produktową, którą rozpoczęła w 2016 roku. Do końca 2017 roku w 6 regionach, w których Grupa prowadzi działalność, zostanie zaprezentowanych 31 premier rynkowych ze 121 przewidzianych w ramach planu.
Grupa PSA opublikowała wyniki sprzedaży za pierwsze półrocze 2017 roku. Nowy SUV 3008, który zdobył łącznie 28 nagród wraz z prestiżowym tytułem „Car of The Year 2017”, został zamówiony w liczbie 205 tys. od momentu wprowadzenia na rynek. W pierwszym półroczu 2017 roku sprzedano 114 900 egzemplarzy tego modelu. Wprowadzony na rynek w marcu 2017 roku Peugeot 5008, sprzedał się już w liczbie 21 400 sztuk.
Wielkość sprzedaży nowego Citroena C3 w pierwszym półroczu wyniosła 120 000 egzemplarzy. Liczba zamówień na C3 wzrosła o 68% od początku roku. Od debiutu handlowego łączna sprzedaż tego modelu osiągnęła 160 000 sztuk. Popularność została poparta zdobytymi nagrodami (ponad 25) oraz średnią oceną 4,7 na 5 gwiazdek przyznaną przez klientów na portalu Citroen Advisor.
W segmencie lekkich samochodów dostawczych, modele Peugeot Expert i nowy Citroen Jumpy, umocniły grupę na pozycji lidera w Europie. Z kolei dzięki wersjom osobowym Traveller oraz SpaceTourer, producent będzie starał się wyjść poza swoje tradycyjne terytoria. Od końca lutego 2017 roku można zamawiać już nowego SUV-a DS 7 Crossback w limitowanej edycji La Première. Rezerwacja pojazdów odbywa się przez internet.
Ofensywa Grupy będzie kontynuowana w drugim półroczu 2017 roku. Już we wrześniu zostanie wprowadzona na rynek nowa wersja modelu 308 oraz takie modele Citroena jak: C3 Aircross w Europie i C5 Aircross w Chinach. Sprzedaż SUV-a DS 7 Crossback w Europie rozpocznie się w październiku w sieci marki DS.
Źródło: Grupa PSA
Najnowsze komentarze