W reklamie podkreślone zostaną 4 kluczowe cechy 1007: elektrycznie przesuwane drzwi, wnętrze z możliwością elastycznej aranżacji oraz modułowe siedzenia. Zainteresowane osoby i potencjalni klienci będą mieli możliwość przesłania prośby o więcej informacji za pomocą SMSa na specjalny skrócony numer telefonu – 81007.
Reklamy będą gościć prawdopodobnie coraz częściej w telefonach komórkowych. Wysoka konkurencyjność i spadające ceny wymuszają na operatorach poszukiwanie nowych źródeł przychodów. Z drugiej strony reklamy, takie jak ta Peugeot 1007, to szansa dla użytkowników komórek na obniżenie kosztów używania telefonu. W Polsce jedna z sieci prowadziła próby z tanimi rozmowami przerywanymi reklamami. Być może za jakiś czas wideorozmowa przy użyciu UMTS również będzie zawierała reklamę.
Peugeot chce dotrzeć swoją kampanią do osób młodych, aktywnych i dobrze zarabiających. Medium reklamowe wybrano uwzględniając wyniki badań tej grupy. Czy się sprawdzi? Zobaczymy za kilka tygodni. Kampania rusza wkrótce.
Najnowsze komentarze