Peugeot 508 2018 na zdjęciu szpiegowskim

13
2416

Peugeot przygotowuje się do prezentacji 508 nowej generacji. Samochód został sfotografowany podczas testów drogowych, niestety wciąż znajdował się pod osłoną kamuflażu.

Citroen porzucił model C5, ale to nie oznacza, że nie doczekamy się nowości z segmentu D od innego producenta koncernu PSA. Jeszcze w tym roku Peugeot zamierza ujawnić kolejną odsłonę modelu 508. Obecna generacja znajduje się na rynku już od 2011 roku. Nowy model został sfotografowany podczas testów drogowych. Wprawdzie wciąż znajdował się pod intensywnym kamuflażem, ale sylwetki pojazdu nie udało się zakryć.

Już w marcu dyrektor produktu Peugeota, Laurent Blanchet w rozmowie z magazynem Autoexpress zaznaczył, że nowy 508 ma mieć linię kojarzącą się z nadwoziem coupe, czyli z dachem płynnie opadającym ku tyłowi. Właśnie tak prezentuje się linia nadwozia samochodu na zdjęciu szpiegowskim. Jest to nawiązanie do stylistyki koncepcyjnego modelu Exalt zaprezentowanego w Paryżu w 2014 roku. Wygląda na to, że producent bardziej skupi się na designie 508 niż na przestrzeni wewnątrz pojazdu, choć to ostatnie będzie pewnie zarezerwowane dla bardziej funkcjonalnych wersji nadwoziowych pojazdu.

Nowy Peugeot ma czerpać wiele elementów stylistycznych z pokazanego w Genewie modelu Instinct Concept, który prezentuje się nowocześnie, a wręcz nieziemsko. Rozważane jest m.in. wykorzystanie podobnych skośnych reflektorów (niestety w modelu na zdjęciu są one zakryte). Futurystyczne światła mają szansę stać się znakiem rozpoznawczym nadchodzących modeli, w tym właśnie 508. Jeśli przesłanki zostaną spełnione, samochód będzie elegancki i się wyróżni, choć producent zapowiada, że nie zamierza stać się marką premium. To zadanie pełni przecież DS.

Nowa generacja 508 powstanie na platformie EMP2 i wykorzysta najnowszą wersję systemu i-Cocpit. W sprzedaży samochód pojawi się najprawdopodobniej już w przyszłym roku.

Źródło: motor1.com

Galeria

Dodaj komentarz

13 komentarzy do "Peugeot 508 2018 na zdjęciu szpiegowskim"

Powiadom o
avatar
 
smilegrinwinkmrgreenneutraltwistedarrowshockunamusedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyshutmouth
Sortuj wg:   najnowszy | najstarszy | oceniany
ToJa
Gość

A potem tylko szybciutkiego klona z logo DS. W segmencie D to właśnie premium się liczy :)

Michał
Gość

U nas 508 w wersji Allure to jednak jest już Premium- przynajmniej cenowo.
Ta linia dachu to pójście tropem CC?
Mam nadzieję, że niektórych elementów wyposażenia nie usuną z listy 508, rezerwując je dla DSa.
Tak było np z Avensisem vs Lexus. Nie pamiętam w tej chwili o co chodziło, ale jak ogladałem Toyotę kilka lat temu to kilka opcji było niedostępnych, a konkurencyjne marki tego problemu nie miały.
Mnie i tak zdecydowanie bardziej interesuje wersja SW, po pięciu latach ciągle jestem pod wrażeniem jej uniwersalności.

Marcin
Gość

Żeby tylko dawcą w za dużej ilości nie była nowa Insignia, bo szczerze mówiąc trochę się na tym samochodzie zawiodłem na jeździe próbnej…

Piotr
Gość

Insignia nie będzie dawcą niczego dla nowego 508. Nowy 508 to całkowicie francuskie auto. Jestem też zdania, że to technologia PSA będzie wędrować do Opla, a nie na odwrót.

ryjas
Gość

Oczywiście że będzie dawcą. Generalnie Tak Insignia jak i 508 będą oparte o tą samą płytę.

ryjas
Gość

Z tymże słowo „będzie” jest tu kluczowe.

Piotr
Gość

Yhym! Nowa Insignia jest budowana na płycie Chevroleta Malibu, który jest GM’a. Musisz się jeszcze mocno podszkolić, bo do analityka ci jeszcze daleko. Będą oparte o tą samą płytę projektu PSA! Dziękuje za uwagę!

Piotr001
Gość

Pozdro dla #ryjas! Mija 1 miesiąc i 4 dni- zapraszam cię kolego do zapoznania z artykułem: Grupa PSA rezygnuje z flagowego SUV-a Opla. Jeżeli kupuje się od kogoś fabrykę „cukierków”, to nie po to by pózniej dokupować od poprzedniego właściciela składniki- to taka metafora do logicznego myślenia! Poprawienie sytuacji Opla w pierwszej kolejności to wspólne dostawczaki i SUV’y, które już są na wspólnych częściach. PSA będzie konsekwentnie dążyć, by głównym dostawcą komponentów do Opla była Faurecja- jedna z ich spółek, a nie Magna! I tu mamy kolejny etap oszczędności! Nie trzeba być wróżką, żeby takie rzeczy przewidywać! Jeszcze raz pozdrawiam!

kurgan
Gość

Silniki benzynowe Opla mogły by się znaleźć w nowej 508.

Krzysztof
Editor

Pewnie nie będzie to takie proste, bo cholera wie, czy GM tę technologię też sprzedał.

Piotr
Gość

Którymi silnikami z nowej Insignii jesteś tak zachwycony, że chciałbyś by trafiły do 508?

Krzysiek
Gość

Oprocz 2.0 turbo 260HP nic ciekawego nie ma. Typowy downsizignowy standardzik i typowe diesle 1.6/2.0

Piotr
Gość

Dokładnie! Będzie wciągać olej jak obecny 2.0 T. Zwłaszcza ten mocniej podkręcony 250 KM, który i tak nie jest wcale szybki, bo auto jest zwyczajnie ciężkim klocem.

wpDiscuz