Peugeot skorzystał z Salonu także po to, by zaprezentować swoją gamę samochodów Blue Lion, która pozwala między innymi zostać europejskim liderem samochodów emitujących mniej niż 120g CO2 na km, z 16,1% rynku, co daje co szósty sprzedany samochód w Europie.
Międzynarodowy Salon był dla Peugeota okazją do licznych odwiedzin zwiedzających. Prawie 15.000 z nich zostawiło swoje dane, by skontaktował się z nimi najbliższy koncesjoner. 30% z tych kontaktów zawierało pytanie o jazdę próbną, 13% z nich oczekiwało oferty handlowej (do sfinalizowania w sieci sprzedaży), podczas gdy 20% wyrażało prawdziwe zainteresowanie otrzymaniem szczegółowych informacji o 308 CC.
Odwiedzający mogli również odkryć nowe kierunki stylistyczne Peugeota dzięki prezentowanym konceptom. Łączący przyjazne podejście do środowiska i motoryzacyjną pasję, 4-drzwiowy hybrydowy koncept RC był obiektem całej ich uwagi. Peugeot podkreślał również swoje zaangażowanie w budowę jednośladów dzięki hybrydowemu trzykołowemu skuterowi, którego produkcji oczekiwali zwiedzający.
W ramach forum przeznaczonego na otwartą debatę z publicznością, Peugeot porzucił wyrażenie osobowości o różnych horyzontach na rzecz ich wizji samochodu i jego relacji w społeczeństwie oraz innych tematów, jak środowisko, sport czy bezpieczeństwo na drodze.
Ponadto, głowa państwa i różni przedstawiciele rządowi byli przyjmowani na stoisku przez Jeana-Philippe’a Collina, Dyrektora Generalnego Peugeota, który prezentował im koncept-cary…
Źródło: Peugeot Presse
Tłumaczenie z francuskiego: Krzysztof Mijal – Vitesse.auto.pl
Najnowsze komentarze