Peugeot zaprezentował nową koncepcję swoich salonów sprzedaży, dopasowaną do dużych aglomeracji miejskich. Pierwszy obiekt spełniający nowe standardy został otwarty w Paryżu.

Grupa PSA zdecydowała się na gruntowną przemianę swoich salonów sprzedaży. Niedawno pisaliśmy o otwarciu pierwszego punktu dealerskiego Citroena, który powstał zgodnie z nowym projektem. Wnętrze stało się bardziej przytulne, a klienci mają dostęp do narzędzi cyfrowych, dzięki którym można lepiej zobrazować skonfigurowany pojazd. DS Automobiles również przygotowuje się do zmian. Polegają one przede wszystkim na wyodrębnieniu marki od Citroena i zaznaczeniu statusu premium. W niektórych częściach świata salony już operują pod nazwą DS Store. Wkrótce pojawią się również w Polsce. Trzecia marka koncernu PSA wcale nie pozostaje w tyle. Równolegle z obiektem Citroena otwarto w Paryżu piękny salon Peugeota zgodny z nowymi standardami.

Według marki Peugeot, salon samochodowy w centrum dużego miasta powinien być z jednej strony prosty, a z drugiej nowoczesny i elegancki. Wszystko to na niewielkiej powierzchni. Przy wykończeniu wnętrza połączono takie materiały jak szkło, drewno i beton.

Klienci mogą zapoznać się z aktualnymi produktami oraz historią marki, za pomocą dotykowych tablic. Sprzedaż pojazdu odbywa się tutaj w trzech etapach: odkrywanie marki, konfiguracja i wirtualne projektowanie pojazdu aż do zamówienia. Skomponowany na własny sposób samochód można podziwiać na dużym ekranie. Klient otrzymuje końcowy efekt na swoje osobiste konto, aby mógł podzielić się nim z rodziną i przyjaciółmi jeszcze przed sfinalizowaniem zakupu.

Nowe salony dealerskie nie tylko mają wyglądać dobrze, ale są sposobem Peugeota na optymalizację kosztów otwarcia salonu dealerskiego w centrum dużego miasta.

Galeria

Dodaj komentarz

2 komentarzy do "Peugeot – salon sprzedaży w nowej odsłonie"

Powiadom o
avatar
  
smilegrinwinkmrgreenneutraltwistedarrowshockunamusedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyshutmouth
Sortuj wg:   najnowszy | najstarszy | oceniany
Roman
Gość

dodatkowo powinna być jeszcze kabina umożliwiająca wirtualną jazdę wybranym i skonfigurowanym pod własne potrzeby samochodem i wtedy nie będą potrzebne samochody do jazd próbnych bo wszystko będzie można „przeżyć” w świecie wirtualnej magii.

pawelhks
Gość
„Nowe salony dealerskie nie tylko mają wyglądać dobrze, ale są sposobem Peugeota na optymalizację kosztów otwarcia salonu dealerskiego w centrum dużego miasta” Kilka pytan do Peugeota: 1. W jakim duzym miescie w Europie nie ma Lew swojego salonu? 2. Jaki jest cel lokowania salonu w centrum miasta, ktore jest w zdecydowanej wiekszosci zakorkowane, stad jazda probna bedzie raczej zastapiona przez probne stanie w korku? 3. Jak klienci maja dojechac i gdzie zaparkowac przed salonem w centrum? 4. Czy serwis aut tez bedzie w centrum? 5. Czy dotychczasowe salony, istniejace od lat niekoniecznie w centrum, straca racje bytu? 6. Ostatnie, ale… Czytaj więcej »
wpDiscuz