Peugeot zaprezentował nową koncepcję swoich salonów sprzedaży, dopasowaną do dużych aglomeracji miejskich. Pierwszy obiekt spełniający nowe standardy został otwarty w Paryżu.
Grupa PSA zdecydowała się na gruntowną przemianę swoich salonów sprzedaży. Niedawno pisaliśmy o otwarciu pierwszego punktu dealerskiego Citroena, który powstał zgodnie z nowym projektem. Wnętrze stało się bardziej przytulne, a klienci mają dostęp do narzędzi cyfrowych, dzięki którym można lepiej zobrazować skonfigurowany pojazd. DS Automobiles również przygotowuje się do zmian. Polegają one przede wszystkim na wyodrębnieniu marki od Citroena i zaznaczeniu statusu premium. W niektórych częściach świata salony już operują pod nazwą DS Store. Wkrótce pojawią się również w Polsce. Trzecia marka koncernu PSA wcale nie pozostaje w tyle. Równolegle z obiektem Citroena otwarto w Paryżu piękny salon Peugeota zgodny z nowymi standardami.
Według marki Peugeot, salon samochodowy w centrum dużego miasta powinien być z jednej strony prosty, a z drugiej nowoczesny i elegancki. Wszystko to na niewielkiej powierzchni. Przy wykończeniu wnętrza połączono takie materiały jak szkło, drewno i beton.
Klienci mogą zapoznać się z aktualnymi produktami oraz historią marki, za pomocą dotykowych tablic. Sprzedaż pojazdu odbywa się tutaj w trzech etapach: odkrywanie marki, konfiguracja i wirtualne projektowanie pojazdu aż do zamówienia. Skomponowany na własny sposób samochód można podziwiać na dużym ekranie. Klient otrzymuje końcowy efekt na swoje osobiste konto, aby mógł podzielić się nim z rodziną i przyjaciółmi jeszcze przed sfinalizowaniem zakupu.
Nowe salony dealerskie nie tylko mają wyglądać dobrze, ale są sposobem Peugeota na optymalizację kosztów otwarcia salonu dealerskiego w centrum dużego miasta.
Najnowsze komentarze