Na mecie produkty francuskie dominowały :-) Z niekłamaną przyjemnością przedstawiam miejsca, na których uplasowały się samochody francuskie:
1. Grzegorz Bonder/Hubert Bonder – Renault Clio
2. Jakub Wysocki/Maciej Kluziński – Peugeot 306 S16
..
7. Mirosław Włodarczyk/Grzegorz Dachowski – Peugeot 206 XS
..
9. Marcin Michalski/Michał Sztuka – Peugeot 106 S16
10. Krzysztof Predko/Sebastian Sadowski – Peugeot 206 XS
Także w klasie Gości pojawiły się trzy auta francuskie:
2. Kajetan Kajetanowicz/Aleksandra Kajetanowicz – Peugeot 206 S1600
..
5. Dariusz Poloński/Grzegorz Dobosz – Peugeot 206 S1600
6. Bartłomiej Boruta/Sławomir Grabarkiewicz – Renault Clio
Widać wyraźnie, że klasa 1600 jest wprost stworzona dla francuskich aut, a ich właściwości jezdne potrafi wykorzystać coraz więcej kierowców. Miło by jednak było, gdyby w czołówce pojawiło się jeszcze Saxo S1600, czy C2 S1600 – wówczas już całkowicie zginąłby mit zawodności francuskich samochodów. Zresztą odwiedzający nasz portal mieli już okazje dwukrotnie (tu i tu) poczytać o tym, co można osiągnąć nawet Cytrynką na zawieszeniu hydro :-)
KG
Najnowsze komentarze