Renault zamierza walczyć o zmniejszenie liczby wypadków na drogach w Indiach. Ruszył Krajowy Tydzień Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, który potrwa do 15 stycznia 2017 roku.
Renault jest jedną z najszybciej rozwijających się marek samochodowych na rynku indyjskim. Wygląda na to, że producent nie tylko zamierza sukcesywnie zwiększać sprzedaż swoich pojazdów, ale także dbać o bezpieczeństwo drogowe. W chwili obecnej znajduje się ono w fatalnym stanie. Aby poprawić sytuację, Renault zorganizowało „Krajowy Tydzień Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego”. Akcja trwa od 9 do 15 stycznia.
Na ulicach pojawią się specjalne znaki i banery, a przechodnie otrzymają ulotki. Ponadto w salonach Renault, klienci będą mogli zobaczyć filmy promujące bezpieczeństwo. Wszystko po to, aby zmniejszyć liczbę przypadków śmiertelnych spowodowanych zdarzeniami drogowymi. Renault chce pokazać, że takie podstawowe czynności jak zapinanie pasów, przestrzeganie ograniczeń prędkości, przepisów dotyczących pieszych oraz respektowanie sygnalizacji świetlnej ma bardzo duże znaczenie. W ramach akcji odbędą się również różnego rodzaju programy szkoleniowe dla młodzieży i kierowców.
Na rynku indyjskim w kwestii bezpieczeństwa jest jeszcze bardzo dużo do zrobienia. Przestrzeganie przepisów drogowych to jedno, ale na bardzo niskim poziomie znajduje się również bezpieczeństwo samochodów. Dotyczy to również cieszącego się ogromną popularnością w Indiach Renault Kwid. Model w testach Global NCAP nie zdołał zdobyć ani jednej gwiazdki. W jego wyposażeniu brakuje m.in. ABS-u czy poduszki powietrznej dla kierowcy, która jest dostępna tylko jako opcja w najwyższej wersji wyposażenia.
Najnowsze komentarze