Brazylijski oddział Renault opublikował nową reklamę modelu Kwid. W filmie promocyjnym wystąpił filmowy bohater Hulk.
Dział reklamy Renault w Brazylii wykazuje się nie lada fantazją. Nie tak dawno pisaliśmy, jak zażartowali sobie z Volkswagena, co posłużyło do promocji modelu Kwid. Nowy film również w roli głównej obsadził ten samochód. Tym razem Renault chce udowodnić, że najnowszy model francuskiej marki oprócz swojego zwykłego przeznaczenia, może posłużyć na przykład do… ratowania świata. W najnowszej reklamie oprócz Kwida i scen zbliżonych do dużych filmowych produkcji, obecny jest Hulk, bohater komiksów i filmów Marvela.
Na filmie możemy zobaczyć, jak zielony superbohater biegnie przez ulice Sao Paolo, aby zniszczyć spadającą na miasto satelitę. Mężczyzna, który siedzi za kierownicą Renault Kwid również nie zamierza stać bezczynnie i postanawia ocalić swoich bliskich przed katastrofą. Infrastruktura, która podlega skutecznej destrukcji przez Hulka, w niczym pojazdowi nie przeszkadza.
Jak mówi Cláudio Rawicz, menedżer marketingu Renault w Brazylii, reklama jest utrzymana w klimacie filmu akcji, aby zaprezentować najlepsze cechy Renault Kwid, takie jak: design, bezpieczeństwo, podwyższony prześwit i przestronność wnętrza.
Model w czerwcu trafił na rynek brazylijski. Producent liczy na podobny sukces, jaki Kwid osiągnął w Indiach. W Brazylii samochód jest oferowany w trzech wersjach Life, Zen oraz Intense. Jako napęd wykorzystuje jednostkę 1.0 SCe, która może pracować na dwóch rodzajach paliwa: benzynie lub etanolu. Cena Renault Kwid rozpoczyna się od 29.990 reali brazylijskich (ok. 35 tys. zł).
Najnowsze komentarze