W tym roku Raport Samochodów Używanych DEKRA 2017 oceną objął łącznie 500 modeli samochodów.
Renault Master drugi rok z rzędu zwyciężyło w klasie samochodów dostawczych.
Stowarzyszenie rzeczoznawców DEKRA już po raz dziesiąty opublikowało wyniki raportu na temat pojazdów używanych z uwzględnieniem przebiegu.
W Raporcie DEKRA o samochodach używanych eksperci oceniają wyniki ogółem około 15 milionów głównych badań technicznych przeprowadzonych w okresie dwóch lat. W statystykach uwzględnione zostały wyłącznie usterki istotne dla oceny modeli pojazdów. Typowe błędy w obsłudze, za które prawdopodobnie bardziej odpowiedzialny jest właściciel niż sam samochód, nie są brane pod uwagę. Raport zawiera wyłącznie informacje o modelach samochodów z przebiegiem w określonym przedziale, z których w okresie objętym analizą DEKRA przebadano co najmniej 1.000 sztuk.
Dziesiąty raport DEKRA na temat samochodów używanych obejmuje wyniki analizy w oparciu o przebieg, a nie wiek pojazdu. W dziewięciu klasach pojazdów rozróżniono trzy zakresy przebiegu (od 0 do 50.000 km, od 50.001 do 100.000 km oraz od 100.001 do 150.000 km). Zwycięzca w określonej klasie pojazdów używanych w raporcie DEKRA na rok 2017 to model z najlepszym średnim wskaźnikiem usterkowości wg DEKRA we wszystkich trzech zakresach przebiegu. Tym samym w danej klasie może zwyciężyć wyłącznie pojazd oceniony we wszystkich trzech zakresach przebiegu.
Renault Master zwycięzcą w klasie Samochody dostawcze
W klasie transporterów od 2,8 do 4,5 ton dopuszczalnej masy całkowitej Renault Master występuje już w swojej trzeciej generacji. Według raportu, seria modeli wprowadzona na rynek w roku 2010 stanowi znakomite rozwiązanie dla najróżniejszych zadań transportowych.
W raporcie samochodów używanych DEKRA 2017 Renault zdobywa drugie z kolei zwycięstwo wśród transporterów, udowadniając po raz kolejny swoją niezawodność.
Gama Mastera jest tworzona „na miarę” i obejmuje w Polsce ponad 150 wersji: 4 długości, 3 wysokości, 4 klasy ładowności a także wersje: furgon, furgon brygadowy, podwozie z kabiną, podwozie z podwójną kabiną, platforma z kabiną, wywrotki, kontenery, wersje z przednim i tylnym napędem, o objętości użytecznej od 8 do 22 m³. W ofercie znajduje się także wersja: L4H2 i H3 Furgon z napędem na tylne, pojedyncze koła. Ta wersja z wydłużonym zwisem tylnym jest przeznaczona w szczególności dla użytkowników pokonujących długie trasy oraz firm kurierskich. Większa odległość między nadkolami umożliwia załadunek europalet również w tylnej części pojazdu.
Renault zapewnia również sieć PRO+, 17 wyspecjalizowanych punktów sprzedaży i serwisu, dysponujących m.in. parkiem modyfikowanych samochodów pokazowych, dopasowaną ofertą finansowania pojazdów oraz specjalnym programem obsługowym, kierowanym do przedsiębiorców.
źródło: Renault Polska
Najnowsze komentarze