Nowe Renault Master zostało wyposażone w silniki z technologią Twin Turbo, o mocy do 165 KM, co wpłynęło na obniżenie zużycia paliwa nawet o 1,5 l/100 km*. Nowy Master oferuje ponad 350 różnych możliwych wersji auta. Nowy Master jest teraz dostępny również w wersji furgon L4 z napędem na tylne, pojedyncze koła, przeznaczonej dla użytkowników pokonujących długie trasy oraz przydatnym dla firm kurierskich.
Nowy Master – kluczowe liczby
– Renault – numer 1 wśród samochodów dostawczych w Europie.
– zużycie paliwa od 6,9 l/100 km*.
– 150 litrów – pojemność schowków rozmieszczonych w kabinie.
– niespotykanie bogata gama obejmująca ponad 350 wersji z napędem przednim i tylnym.
– nowa wersja L4 z tylnym napędem i pojedynczymi kołami przeznaczona dla firm kurierskich.
– silniki Energy dCi 135 i 165 wyposażone w 2 turbosprężarki (Twin Turbo), zapewniające wyjątkowo elastyczną i oszczędną jazdę.
Nowy Master – ponad 350 możliwych wersji
Kontynuując tradycję poprzednich generacji, nowy Master może być produkowany w niezwykle bogatej gamie ponad 350 wersji, o objętości użytecznej od 8 do 22 m³.
– 70 wersji nadwoziowych (furgon, kombi, bus, podwozie z pojedynczą i podwójną kabiną, platforma z kabiną, z przedłużoną kabiną, wywrotka, wersje do przewozu ładunków wielkogabarytowych)
– 4 długości (3 rozstawy osi i 2 długości tylnego zwisu)
– 3 wysokości
– podwójna oferta z przednim i tylnym napędem (z kołami pojedynczymi lub bliźniaczymi)
– 4 DMC: 2,8 t, 3,3 t, 3,5 t (z kołami pojedynczymi lub bliźniaczymi) i 4,5 t (z kołami bliźniaczymi).
Nowe rozwiązania i technologie
Nowy Master zapewnia wyższy poziom komfortu i bezpieczeństwa jazdy dzięki wyposażeniu w system ESC najnowszej generacji wraz z układem Extended Grip, wspomaganiem ruszania pod górę i systemem zapobiegającym „myszkowaniu” przyczepy** oraz w lusterko szerokokątne „Wide View”, eliminujące martwe pole.
* Homologowane wartości zużycia paliwa i emisji CO2 zgodnie z obowiązującymi przepisami. Cykl mieszany – wersja L2H2 Energy dCi 140 w porównaniu z wersją dCi 150.
Oferta
W ofercie Nowego Mastera pojawiła się również nowa wersja furgonu L4 (w dwóch wysokościach H2 i H3) z napędem tylnym i pojedynczymi kołami, przeznaczona dla firm kurierskich.
Nowościom tym towarzyszy restyling przodu nadwozia, który posiada obecnie nowoczesną i dynamiczną stylistykę, typową dla marki Renault. Wersja z kołami pojedynczymi charakteryzuje się zwiększoną o 30 cm odległością między nadkolami, co umożliwia poprzeczny załadunek europalet.
Przestrzeń ładunkowa może obecnie pomieścić aż 5 europalet (w wersji L4), co z pewnością ucieszy użytkowników pokonujących długie trasy oraz firmy kurierskie. Wersja ta została specjalnie zaprojektowana, aby umożliwić komfortowe poruszanie się po autostradach pojazdem o znacznych gabarytach bez nadmiernego zużycia paliwa. Nowa wersja L4 z tylnym napędem i pojedynczymi tylnymi kołami posiada objętość użyteczną wynoszącą 14,9 m³ w wersji H2 i 17 m³ w wersji H3.
Jej ładowność w porównaniu do wersji z kołami bliźniaczymi została zwiększona o 54 kg. Dzięki zwiększonej o 30 cm – w porównaniu do wersji z kołami bliźniaczymi – odległości między nadkolami, przestrzeń ładunkowa może obecnie pomieścić do 5 europalet (1200 mm x 800 mm), co dla firm kurierskich stanowi istotne kryterium przy wyborze samochodu.
Strefa ładunkowa „na miarę”
Dzięki 4 długościom i 3 wysokościom Nowy Master oferuje aż 12 różnych objętości przestrzeni ładunkowej, od 8 do 22 m³. Już przy długości L2 możliwe jest załadowanie ustawionej wzdłużnie europalety przez boczne drzwi przesuwne o szerokości 1270 mm. Drugie boczne drzwi przesuwne są również dostępne w ofercie, umożliwiają załadunek pojazdu z lewej i z prawej strony. Dostęp do przestrzeni ładunkowej od tyłu ułatwia jeden z najniższych progów załadunku na rynku w tym segmencie pojazdów: 548 mm w wersjach z przednim napędem i 674 mm w wersjach z tylnym napędem (wyposażonych w standardzie w dodatkowy zewnętrzny stopień).
Komfortowe wnętrze
Kabina Nowego Mastera oferuje największą ilość funkcjonalnych schowków na rynku. Zaprojektowane z myślą o przedmiotach potrzebnych w codziennej pracy użytkowników są idealnie wbudowane we wnętrze pojazdu i ergonomiczne. Dzięki długości miejsca na nogi wynoszącej 742 mm (+ 110 mm regulacji wzdłużnej) i wysokości siedziska 410 mm pozycja ciała za kierownicą zapewnia komfort zbliżony do tego w samochodach osobowych, nawet na długich trasach. Kabina jest komfortowa i dostosowana do osób wysokiego wzrostu.
* Homologowane wartości zużycia paliwa i emisji CO2 zgodnie z obowiązującymi przepisami. Cykl mieszany – wersja L2H2 Energy dCi 140 w porównaniu z wersją dCi 150.
źródło: Renault Polska
Najnowsze komentarze